کد خبر: 4151
1399/06/04 - 14:8


مدیر عامل برق منطقه‌ای زنجان خبر داد:

نیروگاه زنجان ۲ با 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در دست احداث است

علی خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه برق منطقه‌ای جزء شرکت‌های برجسته از نظر منطقه‌ای، تشکیلات و شهرهای در برگیرنده است، گفت: یکی از ویژگی‌های این شرکت این است که دوشرکت زنجان و قزوین، منطقه کشاورزی و صنعتی است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- علی خلجی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان در نشست خبری به مناسبت هفته دولت، با بیان اینکه برق منطقه‌ای جزء شرکت‌های برجسته از نظر منطقه‌ای، تشکیلات و شهرهای در برگیرنده است، گفت: یکی از ویژگی‌های این شرکت این است که دوشرکت زنجان و قزوین، منطقه کشاورزی و صنعتی است.

 وی با اشاره به اینکه عمده تولیدات برق ما در واحدهای صنعتی و کشاورزی مصرف می‌شود، افزود: بیش از ۵۰ درصد برق مصرفی در واحدهای صنعتی و ۱۹ درصد در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود که در مجموع ۷۰ درصد مصرف برق تولیدی شرکت برق منطقه‌ای زنجان در بخش تولید است.

 وی قرار‌گیری شرکت برق منطقه‌ای زنجان در مسیر ترانزیت را نیز از دیگر مزیت‌های آن برشمرد و گفت: این مهم ایجاب کرده که ارتباط خوبی با شبکه‌های مرکز و غرب داشته باشیم و مزیتی که برای ما ایجاد کرده این است که عمدتاً با مشکل عدم تولید برق به خاطر مشکلات شبکه‌ای مواجه نمی‌شویم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان  البته این را هم گفت که منطقه ما صنعتی است و خوشبختانه متقاضیان صنعتی زیادی داریم  ۱۶ مشترک صنعتی متصل به شبکه داریم و عمدتاً مشترکینی هستند که مصرف بالای ۷ مگاوات دارند.

  خلجی همچنین با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید افزود: تامین برق بخش تولید در اولویت کاری است.

 او در ادامه نیروگاه زنجان ۲ را یکی از پروژه‌های خیلی مهم برق منطقه‌ای زنجان اعلام کرد و گفت: این پروژه در ۷۵ کیلومتری غرب زنجان و نزدیکی سرچم  در دست احداث است که راندمان بالایی هم خواهد داشت.

 خلجی میزان سرمایه‌گذاری این پروژه را ۵ هزار میلیارد تومان و بزرگترین سرمایه‌گذاری در حوزه برق در استان زنجان اعلام کرد.

 وی همچنین از اتصال فولاد ناب آرش با مصرف ۱۲۰ مگاوات( معادل مصرف ۱۲۰ هزار خانوار) در یک ماه آینده به شبکه برق منطقه‌ای زنجان خبر داد.

انتهای پیام


صدای زنجانمدیر عامل برق منطقه‌ای زنجانشرکت برق منطقه‌ای زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4151


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»