کد خبر: 4182
1399/06/11 - 8:23


توصیه معاون عمرانی استاندار زنجان به شهردار درباره پروژه بازگشایی محور پادگان:

پادگان را فعلا فراموش کنید

وضعیت پادگان به گونه‌ای است که به هر روشی پیش برویم به در بسته می‌خوریم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- با گذشت 19 ماه از زمان کلنگ زنی محور پادگان و شیب تند پیگیری‌های مدیران شهری برای تعیین تکلیف پروژه پادگان، حالا معاون عمرانی استاندار زنجان در حالی در توصیه به شهردار از آماده نبودن زمینه اجرای طرح در پادگان و تمرکز بر پروژه‌های دیگر و رهاکردن فعلی این پروژه خبر می‌دهد که ماه گذشته با توجه به جلسات برگزار شده در شورای شهر زنجان با حضور شهردار و معاون عمرانی استاندار و مسئولان پادگان از توافقات حاصل شده سخن به میان آمده و رزاق محمدی عضو شورای شهر از آغاز یک هفته‌ای پروژه در هر شرایطی سخن گفته بود.

مهرداد سلطانی در توضیح وضعیت پروژه بازگشایی محور پادگان در توصیه به شهردار زنجان این‌گونه اظهار کرد: «امروز توصیه من به شهرداری این است که فعلاً زمینه اجرای طرح در پادگان نیست. تا ان‌شاله در آینده. در این فاصله بهتر است شهرداری به اولویت‌های دیگر خود بپردازد تا این‌که زمینه اجرای طرح در مجموعه پادگان فراهم شود.»

به گفته این مسئول در حال حاضر وضعیت پادگان به گونه‌ای است که به هر روشی پیش برویم به در بسته می‌خوریم به همین دلیل شهرداری باید صبر کند تا زمینه انجام کار در مجموعه پادگان مساعد شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان در پاسخ به این سوال که آیا نبود زمینه مساعد برای انجام پروژه بازگشایی محور پادگان به دلیل به اشتراک نرسیدن شهرداری و پادگان است یا موضوع دیگری در این بین وجود دارد؟ بیان کرد: «در پاسخ فقط این را می‌گویم که شرایط حاکم بر پادگان فعلاً اجازه توافق را نمی‌دهد تا این‌که شرایط تغییر کند.»

خواسته‌های جدید مانع ادامه کار شد

معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به این‌که فعلاً پیگیر بازگشایی محورها هستیم که متأسفانه تاکنون نتوانستیم در این بخش نیز به نقطه مشترکی برسیم، یادآور شد: هر زمان که خواستیم به نقطه چمشترکی برسیم خواسته‌های جدید مانع ادامه پیشرفت کار شده است.

وی معتقد است هر چند پروژه بازگشایی محور پادگان جزو اولویت‌های شهر است ولی متأسفانه زمینه مساعدی در پادگان برای کار وجود ندارد به همین دلیل به هر نحوی که جلو برویم ممکن است یک مشکل دیگری پیش آید و کار پیش نرود.

وی با اشاره به این‌که برای حل مناقشه سردر، نقشه‌ای طراحی کرده و در پادگان ارائه دادیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوعی که سبب شده تا بحث پیش نرود این است که هر بار که مباحث مطرح می‌شود یک سری خواسته‌های جدیدی مطرح شده و اجازه نمی‌دهد که کار به نتیجه برسد.

تاکنون پادگان به تعهدات خود عمل نکرد

معاون عمرانی استاندار زنجان معتقد است متأسفانه تاکنون پادگان به تعهدات مذکور عمل نکرده است، برخلاف پیگیری‌های زیاد انجام شده برای ساخت و سازهایی که از این پس قرار است داخل پادگان انجام شده و نوسازی‌هایی که در ساختمان‌های آن‌ها انجام شود این‌ها قرار بود اتفاق بیافتد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها سردر پادگان بود.

وی با تأکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین امتیازات داده شده به پادگان سردر این مجموعه بود که در حال حاضر سردری که شهرداری قرار است بسازد چهار برابر اندازه طول و عرض سر در فعلی است، بیان کرد: آخرین مناقشه‌ای که بین شهرداری و پادگان بود محل قرارگیری این سردر بود.

سلطانی با اشاره به این‌که برای حل مناقشه سردر، نقشه‌ای طراحی کرده و در پادگان ارائه دادیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر موضوعی که سبب شده تا بحث پیش نرفته طرح مباحث جدید است.

با توجه به شرایط فعلی حاکم در پروژه به نظر می‌رسد شهروندان تصور بازگشایی محور پادگان به این زودی‌ها خیال باطلی است و باید همچنان منتظر ماند و دید شهرداری در واکنش به توصیه معاون عمرانی استاندار زنجان چه رویکردی را برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و باز کردن گره‌ای که ظاهراً زور مقامات کشوری هم به آن نرسید، در پیش می‌گیرد./ روزنامه صدای زنجان

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحور پادگان زنجانمهرداد سلطانیشهرداری زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4182


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»