کد خبر: 4183
1399/06/11 - 11:13


نائب رئیس شورای شهر زنجان در واکنش به توصیه معاون عمرانی استاندار برای کنار گذاشتن پروژه محور پادگان:

پادگان گروکشی می‌کند

معاون عمرانی استاندار زنجان به شهردار توصیه می‌کند که فعلا پروژه پادگان را فراموش کند، مگر دست اوست

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نائب رئیس شورای شهر زنجان در واکنش به توصیه معاون عمرانی استاندار زنجان به شهردار مبنی بر این‌که فعلا زمینه اجرای طرح در پادگان نیست، گفت: پادگان در این قضیه گروکشی کرده و معامله می‌کند.

رزاق محمدی با اشاره به این‌که پادگان علی‌رغم این‌که به تعهدات خود در تفاهم‌نامه پروژه بازگشایی محور پادگان عمل نکرده است هر روز ایرادها و بهانه‌هایی را برای آغاز عملیات اجرایی پروژه می‌آود، اظهار کرد: طبق درخواست ما قرار بر این شده که در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان جلسه‌ای در اسرع وقت تشکیل شود.

وی با بیان این‌که این جلسه در اسرع وقت یعنی اواخر هفته جاری با حضور مسئولان پادگان در دفتر امام جمعه برگزار می‌شود، بیان کرد: در صورتی که در این جلسه نیز به نتیجه‌ای نرسیم اقدامات بعدی را برای آغاز عملیات اجرایی پروژه انجام می‌دهیم.

نائب رئیس شورای شهر زنجان با تأکید بر این‌که معاون عمرانی استاندار زنجان به شهردار توصیه می‌کند که فعلا پروژه پادگان را فراموش کند مگر دست اوست، تصریح کرد: به نظر می‌رسد توصیه‌های معاون عمرانی استاندار برای پیشبرد اهداف پروژه نیست چون اگر نیتی برای بازگشایی محور پادگان است چرا مسئولان ارشد استان به موضوع ورود پیدا نمی‌کنند؟

وی با اشاره به این‌که بنده حتی برای حل مشکل مردم در جلسه‌ به امیر، حمدی گفتم که دست‌تان را می‌بوسم و خواهش دارم تا به تفاهم‌های انجام شده پایبند باشید تا مشکل مردم حل شود، تصریح کرد: متأسفانه پادگان تاکنون به بهانه‌های مختلف مانع اجرای پروژه شدند و طبق اظهاراتشان در اخرین جلسه برگزار شده در شورای شهر فرصت یک هفته‌ای داده بودند ولی به ان پایبند نبودند.

محمدی با تأکید بر این‌که شهرداری و شورا اولویت مهم‌تری از پروژه محور پادگان ندارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه به جز شهرداری و شورا عزم جدی برای انجام پروژه بازگشایی محور پادگان در دستگاه‌های دیگر وجود ندارد./ ۹۴۲

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانرزاق محمدیپروژه پادگان زنجانمحور پادگان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4183


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»