کد خبر: 4247
1399/06/22 - 9:41


پس از انتشار گزارشی از تجمع کارگران شرکت پارس‌سوئیچ در هفته گذشته رخ داد:

پاسخ پارس‌سوئیچ به صدای زنجان

پس از چاپ گزارشی با عنوان «کلیدهای خاموش» در شماره 1769 روزنامه صدای زنجان به تاریخ 99/6/15 که با تماس تعدادی از کارگران شرکت پارس‌سوئیچ زنجان پس از تجمع هفته گذشته در این شرکت تهیه و منتشر شد، مدیرعامل این شرکت جوابیه‌ای را به روزنامه صدای زنجان ارسال کرده است که «عینا و بدون هیچ تغییری» در پی می‌آید

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- پس از چاپ گزارشی با عنوان «کلیدهای خاموش» در شماره 1769 روزنامه صدای زنجان به تاریخ 99/6/15 که با تماس تعدادی از کارگران شرکت پارس‌سوئیچ زنجان پس از تجمع هفته گذشته در این شرکت تهیه و منتشر شد، مدیرعامل این شرکت جوابیه‌ای را به روزنامه صدای زنجان ارسال کرده است که «عینا و بدون هیچ تغییری» در پی می‌آید:

«سردبیر محترم نشریه صدای زنجان

با سلام و احترام

بازگشت به چاپ مصاحبه‌ای از اینجانب در نشریه شماره 1769 مورخ 99/6/15، مطالبی خلاف واقع از قول اینجانب درج گردیده که موجب تشویش اذهان همکاران گردیده است. خواهشمند است دستور فرمایید به استناد ماده 23 قانون مطبوعات، نوشته زیر را که در اصلاح موارد مطرح شده می‌باشد، در همان صفحه و ستون و با همه حروف چاپ فرمایند.

1- از قول اینجانب نوشته شده: «اگر آقایان فکر می‌کنند موقعیت‌شان نگران‌کننده است و کار بهتری برایشان در خارج از شرکت هست می‌توانند بروند» که این جمله به هیچ وجه از اینجانب نیست. لطفا فایل صوتی را با دقت و امانت‌داری پیاده فرمایید.

2- در جایی دیگر از قول بنده اعلام شده است که بدون اطلاع مقامات، مسئولان و هیات مدیره سرخود نیروها را قلع و قمع نکرده است. این جمله نیز کذب محض و بهتان به بنده و اعضای هیات مدیره شرکت می‌باشد. بنده گفته‌ام که مسئولان هیچ وقت چنین اجازه‌ای را به هیچ شرکت و مدیری نمی‌دهند و چنین بحثی هیچ‌وقت در هیات مدیره مطرح نبوده است و استفاده از کلمه قلع و قمع که بار حقوقی سنگینی دارد از اینجانب نبوده و عنداللزوم به خاطر احقاق حقوق شرکت، پیگیری خواهد شد و استفاده‌کننده از این واژه از صداقت برخوردار نبوده و بلکه سوء نیت هم داشته است.

3- در مورد پرداختی به موقع بین 100 شرکت منطقه، موضوع مالیات نیست. بلکه پرداخت به پرسنل است که نمی‌دانم کلمه مالیات از کجا به نوشته اضافه شده است. علی‌هذا از سردبیر محترم، جهت رفع سوء‌تفاهم و جلوگیری از بهره‌برداری‌های خلاف و احیانا غرض‌‌آلود، پیشنهاد می‌نمایم مصاحبه‌ها را مکتوب و پاسخ را نیز مکتوب دریافت نمائید. تا با برداشت‌های غیرواقعی موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم ننماید و در آینده هم بنده سعی خواهم نمود از پاسخ به سؤالات تلفنی خودداری نمایم تا وسیله سوء‌استفاده قرار نگیرم.

با تشکر

ولی‌اله بیات، مدیرعامل»

توضیح صدای زنجان: لازم به توضیح است مطلب منتشر شده از آقای مدیرعامل در گزارش مذکور تنها بخشی از اظهارات ایشان بوده و بقیه بنابر مصالحی منتشر نشد اما برای تنویر هر چه بیشتر افکار عمومی و مخاطبان همیشه همراه صدای زنجان، هم‌زمان با انتشار شماره فعلی صدای زنجان (1774) به همراه جوابیه پارس‌سوئیچ، فایل صوتی مربوط به مصاحبه خبرنگار صدای زنجان با آقای مدیرعامل در کانال روزنامه به آدرس sznews@ در پیام‌رسان تلگرام منتشر می‌شود تا مخاطبان در جریان کامل گفته‌های آقای مدیرعامل قرار بگیرند تا قضاوت درست را داشته باشند.

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانپارس سوئیچولی اله بیاتجوابیه
sedayezanjannews.ir/nx4247


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»