کد خبر: 4450
1399/07/06 - 15:32


10 هزار اخطار برای صنوف در زنجان

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: کارشناسان همکار گروه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، حدود 10 هزار اخطار به واحدهای صنفی فعال ارائه کرده‌اند که یک هزار مورد از این اخطارها منجر به پلمب و معرفی به دادگاه شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صداغی زنجان- رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: کارشناسان همکار گروه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، حدود 10 هزار اخطار به واحدهای صنفی فعال ارائه کرده‌اند که یک هزار مورد از این اخطارها منجر به پلمب و معرفی به دادگاه شده است.

جلیل نصیری با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای برگزاری جشن روز بهداشت محیط در زنجان اظهار کرد: جشن این روز دوشنبه هفتم مهرماه در سالن روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی برگزار می‌شود.

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تعداد همکاران بهداشت محیط استان را 150 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد حدود 102 نفر همکاری مستمر با این گروه دارند.

وی با بیان اینکه 90 درصد کارکنان گروه بهداشت محیط استان زنجان مدرک کارشناسی دارند، تصریح کرد: این کارکنان به صورت مستقیم و غیرمستقیم امور مربوط به سلامت را نظارت و کنترل می‌کنند.

نصیری با تاکید بر اینکه توصیه بر عدم گذشت در مورد تخلفات به کارشناسان شده است، ادامه داد: اخطار، پلمب و معرفی به دادگاه مراحل برخورد با متخلفان حوزه بهداشت و سلامت است.

رئیس گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اولویت کاری کارشناسان بهداشت محیط در حال حاضر کووید-19 است، ادامه داد: کارشناسان در این حوزه بر اساس چک لیست‌ها فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت 12 تیم مشترک بازرسی با دیگر ارگان‌ها در راستای نظارت و کنترل امور سلامت و بهداشت در سطح استان زنجان خبر داد و گفت: کارشناسان همکار گروه از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، حدود 10 هزار اخطار به واحدهای صنفی فعال ارائه کرده‌اند که یک هزار مورد از این اخطارها منجر به پلمب و معرفی به دادگاه شده است.

نصیری ادامه داد: از میان واحدهای صنفی پلمب شده، قلیان‌سراها با بیش از 350 مورد بیشترین تخلف و در رده بعدی نانوایی‌ها قرار دارند.

فارس

انتهای پیام


صدای زنجانجلیل نصیریدانشگاه علوم پزشکی استان زنجاناخطار به صنوف
sedayezanjannews.ir/nx4450


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»