کد خبر: 8178
1400/08/28 - 2:42


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

وضعیت اقتصادی نابسامان است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مراجعه مردم به دفتر نمایندگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه 2 میلیون تومانی را حاکی از وضعیت اقتصادی نابسامان دانست!

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس مراجعه مردم به دفتر نمایندگان برای دریافت وام قرض‌الحسنه 2 میلیون تومانی را حاکی از وضعیت اقتصادی نابسامان دانست!

مهدی باقری در شورای اداری استان زنجان که پنجشنبه گذشته با حضور رئیس‌جمهوری در سالن الغدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، ممنوعیت و محدودیت‌های ایجاد شده در نظام اداری را از دغدغه‌های تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: متاسفانه برخی ضوابط دست و پاگیر از فعالیت سرمایه‌گذاران جلوگیری می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط عمیق مردم و مسئولان تصریح کرد: درب‌ اتاق مسئولان باید به روی مردم باز باشد، اگر این نگاه در دولت انقلابی اتفاق نیفتد، نمی‌توانیم شاهد توسعه و پیشرفت باشیم. در حال حاضر خیل عظیمی از نامه‌های مردم برای انتقال به هیئت دولت به دست ما رسیده است که باید با دقت بررسی شود تا به نتیجه مثبت برسد.

این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی خانوارها و مشکلات مردم گفت: برخی از مردم برای دریافت ۲ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به دفاتر نمایندگان مراجعه می‌کنند!

باقری همچنین در مورد وضعیت جاده قره‌پشتلو گفت: این جاده به دلیل نامناسب بودن به قتلگاه معروف شده است که انتظار داریم اقدامات دولتی در این زمینه در اسرع وقت در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانشیخ مهدی باقریابراهیم رئیسیسفر استانی
sedayezanjannews.ir/nx8178


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»