کد خبر: 4709
1399/08/10 - 12:50


نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان:

هنر کارت دو هفته دیگر می‌رسد

مرتضی بهمنی در گفتگو با پایگاه خبری صدای زنجان، با اشاره به اینکه در حال حاضر هنرکارت هیچ هنرمند و مطبوعاتی به زنجان نرسیده است، گفت: احتمالا پروسه ارسال هنرکارت‌ها دو هفته دیگر طول بکشد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده صندوق اعتباری هنر در استان با اشاره به تاخیر در ارسال هنرکارت از سوی صندوق اعتباری هنر کشور به زنجان اظهار کرد: عدم تامین بودجه شارژ خدمات هنرکارت، دلیل تاخیر ارسال این کارت‌ها است.

مرتضی بهمنی در گفتگو با پایگاه خبری صدای زنجان، با اشاره به اینکه در حال حاضر هنرکارت هیچ هنرمند و مطبوعاتی به زنجان نرسیده است، گفت: احتمالا پروسه ارسال هنرکارت‌ها دو هفته دیگر طول بکشد.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام بیمه تکمیلی نیز به اتمام رسیده است، در پاسخ به این سوال که در زمینه بیمه تکمیلی الزامی در زمینه ثبت‌نام در هنرکارت وجود داشت، این الزام به چه دلیل بود؟ اذعان کرد: کسی که بیمه تکمیلی ثبت‌نام کرده است مسئول است برای  هنرکارت نیز ثبت‌نام کند. اگر برای دریافت این کارت ثبت‌نام نکند، نمی‌تواند مبالغ پزشکی خود را دریافت نماید. ضمن اینکه در هر زمانی می‌توان برای دریافت هنرکارت اقدام کرد.

نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان با اشاره به دلیل تاخیر در زمینه صدور هنرکارت اظهار کرد: با توجه به اینکه قرار است هنرکارت‌ها برای ارائه خدمات شارژ شوند و به واسطه اینکه بودجه شارژ شدن این کارت‌ها هنوز تامین نشده است، این موضوع دچار تاخیر شد و کمی زمان برد که امیدواریم با برطرف شدن این مشکل، در سریع‌ترین زمان ممکن، این کارت‌ها به دست هنرمندان و اهالی رسانه برسد.

شایان ذکر است صندوق اعتباری هنر به منظور یکپارچگی ارائه خدمات از یک بستر واحد به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور، «هنرکارت» صادر می‌کند و آثار تبعی عدم ثبت‌نام برای دریافت هنرکارت بر عهده ذینفع خواهد بود.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانهنرکارتمرتضی بهمنیصندوق اعتباری هنر
sedayezanjannews.ir/nx4709


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»