کد خبر: 4726
1399/08/12 - 12:19


«ماهی‌ها فراموش نمی‌کنند» در هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

«ماهی‌ها فراموش نمی‌کنند» تولید و ساخته جمعی از هنرمندان تئاتر استان زنجان جزو ۱۲ اثر نهایی بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- «ماهی‌ها فراموش نمی‌کنند» تولید و ساخته جمعی از هنرمندان تئاتر استان زنجان جزو ۱۲ اثر نهایی بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت شد.

 ۱۲ اثر نهایی بخش دانشجویی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با نظر هیات انتخاب آثار، برگزیده و معرفی شد که در میان این آثار، نمایش «ماهی‌ها فراموش نمی‌کنند» به نویسندگی «پریا دوستی» و کارگردانی «پریسا دوستی» از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران به چشم‌ می‌خورد.

گفتنی است این نمایش که با بازی پریسا دوستی و پریا دوستی و محمدحسین محمدی تولید و محصول هنرمندان زنجانی است، یکی از ۱۲ اثر منتخب شرکت در بخش دانشجویی  هفدهمین جشنوارهسراسری تئاتر مقاومت است .

به گفته پریا دوستی، نویسنده نمایشنامه «ماهی‌ها فراموش نمی‌کنند»، این اثر به تنهایی‌های پس از جنگ و مادرانی که سال‌ها چشم انتظار فرزندان خود هستند، می‌پردازد و گوشه نگاهی به غواصان زنجانی داشته است.

دوستی در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره در شرایط کرونا اذعان داشت که بر اساس شنیده‌ها به نظر می‌رسد که تنها  داوران این جشنواره در صحنه حضور خواهند داشت و نمایش به صورت مجازی برای تماشاگران پخش خواهد شد.

شایان ذکر است هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

ماهی‌ها فراموش نمی‌کنندجشنواره سراسری تئاتر مقاومتتئاتر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4726


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»