کد خبر: 4739
1399/08/15 - 15:28


واکنش مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان زنجان به خبر سرقت از این هیئت:

دزد نبود، گربه بود!

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان سرقت از هیئت فوتبال استان را تایید کرد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- در حالی که معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان موضوع سرقت دو شب قبل، از ساختمان هیئت فوتبال زنجان را تائید می‌کند، مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان طی مصاحبه‌ای با صدای زنجان ضمن رد هرگونه سرقت از این هیئت تاکید کرد: «دزدی در کار نبود، گربه وارد ساختمان شده بود!م

شنیده‌ها حاکی از آن است که ساختمان هیئت فوتبال استان واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد 2 شب قبل مورد سرقت قرار گرفته و مقداری وجه نقد نیز به سرقت رفته است.

صدای زنجان به منظور پیگیری این مطلب، تماس‌های مکرری با فریدون اصفهانیان، رئیس هیئت فوتبال استان برقرار کرد اما امکان مصاحبه با وی میسر نشد.

نه دزدی آمده نه پولی سرقت شده است!

ناصحی، مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان ضمن رد هرگونه سرقت اعلام کرد: «می‌گفتند دزد آمده اما کمد افتاده بود و دزدی در کار نبوده است و گربه وارد ساختمان هیئت شده است!».

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر مفقود شدن مقداری پول نقد موجود در ساختمان هیئت فوتبال استان زنجان که گفته می‌شود در جریان سرقت ناپدید شده است به صدای زنجان گفت: «نه این مبلغ بعدا پیدا شد!»

اسناد و مدارک به سرقت نرفته، مقدار جزئی پول نقد به سرقت رفته است

اظهارات مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان مبنی بر تکذیب سرقت صورت گرفته از ساختمان این هیئت در حالی مطرح است که محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ضمن تائید سرقت در مورد مدارک و اسناد سرقت رفته به صدای زنجان گفت: «آن‌طور که به من گفته شده است اسناد و مدارکی به سرقت نرفته است، اما این موضوع فعلا در دست بررسی است، من هم فکر می‌کنم اسناد و مدرکی به سرقت نرفته باشد.»

حمزه‌پور با بیان اینکه در جریان سرقت از ساختمان هیئت فوتبال استان زنجان مقدار جزئی وجه نقد به سرقت رفته است، عنوان کرد: هیئت فوتبال استان موضوع را به پلیس اطلاع داده و پلیس آگاهی و حراست (اداره کل) آن را مورد بررسی قرار داده‌اند.

شنبه یا یکشنبه هفته بعد نتایج بررسی مشخص می‌شود

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در مورد امکان نتایج بررسی‌های انجام شده نیز تصریح کرد: حراست فعلا نتایج و جمع‌بندی بررسی‌هایش را به اداره کل ارائه نکرده است. نتایج تا شنبه و نهایتا یکشنبه هفته آتی مشخص می‌شود.

با تائید سرقت از ساختمان هیئت فوتبال استان زنجان از سوی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان، سؤال اینجاست چرا ناصحی، مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال استان سعد در پنهان کردن موضوع سرقت از این هیئت را داشته است؟

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانهیئت فوتبال زنجانحمزه پورسرقت
sedayezanjannews.ir/nx4739


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»