کد خبر: 4764
1399/08/20 - 13:36


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد:

افزایش قانونی 40 تا 52درصدی قیمت روغن موتور

اسماعیل مسلمی: کاهش توان خرید مردم را به مصرف روغن موتور تقلبی سوق داده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بر اساس مصوبه اخیر سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، قیمت روغن موتور بنزینی و گازوئیلی به ترتیب 40 و 52درصد افزایش یافته است. معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان می‌گوید: مردم به علت کاهش قدرت خرید به ناچار به سمت کالاهای ارزان‌قیمت که عمدتا تقلبی هستند، رفته‌اند!

اسماعیل مسلمی، معاون بازرسی و نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به وضعیت بازار روغن موتور خودرو اظهار کرد: طی روزهای گذشته طبق مصوبه‌ای که از سوی سازمان حمایت دریافت کرده‌ایم روغن موتور بنزینی 40 درصد و گازوئیلی 52 درصد افزایش داشته است.

مسلمی اضافه کرد: افزایش قیمت 40 تا 52 درصدی روغن موتور خودرو طبق مصوبه سازمان حمایت قانونی بوده که از ابتدای هفته جاری در بازار اجرایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه افزایش قیمت‌های اعمال شده اخیر سبب شده تا مردم به علت کاهش توان خرید به سمت خرید روغن‌های ارزان قیمت که عمدتا تقلبی هستند بروند، از تشکیل گشت‌های ویژه برای رصد بازار روغن موتور خودرو در راستای مقابله با کالای تقلبی و فاقد استاندارد با مشارکت بازرسان اداره کل استاندارد و نمایندگان شرکت‌های تولیدی خبر داد.

مسلمی ادامه داد: در راستای پایش بازار روغن موتور خودرو و مبارزه با کالاهای غیراستاندارد و تقلبی، یک واحد تولیدی فاقد نشان استاندارد و 2 واحد صنفی عرضه‌کننده کالاهای غیراستاندارد شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانقیمت روغن موتورصنعت و معدن زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4764


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»