کد خبر: 4796
1399/08/22 - 16:15


نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان:

1300هنرمند زنجانی هنرکارت دریافت می‌کنند

نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان اظهار کرد: تا پایان آبان ماه، پیامک حاوی پیام واریز خسارات کرونایی به همه هنرمندان عضو در صندوق اعتباری هنر ارسال می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان اظهار کرد: تا پایان آبان ماه، پیامک حاوی پیام واریز خسارات کرونایی به همه هنرمندان عضو در صندوق اعتباری هنر ارسال می‌شود.

پیش از این، مصطفی خادم المله، مدیرعامل هنرکارت از امکان برداشت وجه کمک‌هزینه بیکاری ایام کرونا از طریق مراجعه به شعب بانک آینده خبر داده و گفت: امکان برداشت وجه کمک هزینه بیکاری ایام کرونا برای کسانی که هنرکارت خود را دریافت نکرده‌اند، فراهم شده است و اعضایی که پیامک واریز را دریافت کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور و پس از احراز هویت (کارت ملی)، مبلغ واریزی را برداشت کنند.

در این خصوص مرتضی بهمنی، نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان در گفتگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه ثبت‌نام هنر‌کارت به صورت سراسری اتفاق می‌افتد، گفت: بالغ بر 1300 نفر از اصحاب رسانه و فعالان قرآنی و هنرمندان حوزه‌های مختلف هنری از استان زنجان برای دریافت هنر کارت اقدام کرده‌اند.

وی ادامه داد: اکثر افرادی که عضو صندوق هنر هستند برای هنر کارت ثبت نام کرده‌اند و نزدیک 60 هزار نفر برای دریافت هنرکارت از سطح کشور ثبت‌نام داشته‌اند که از تعداد 60 هزار نفر در حدود 50 هزار نفرشان از طریق صندوق اعتباری هنر ثبت‌نام کردند و یک تعداد از این افراد پیامکی حاوی پیام واریز خسارت ناشی از کرونا دریافت کرده‌اند و برای برخی نیز این پیامک ارسال نشده است.

تا پایان آبان ماه پیامک می‌رسد

وی ادامه داد: افرادی که این پیامک را دریافت کرده‌اند می‌توانند به بانک رجوع کنند و هزینه واریز شده به حسابشان را دریافت کنند ضمن اینکه هنرکارت این افراد به آدرس منزل آنها ارسال خواهد شد.

به گفته این مسئول پیامک حاوی محتوای واریز خسارت ناشی از کرونا طی روزهای آینده و تا پایان آبان ماه به آن دسته از افرادی که پیامک را دریافت نکرده‌اند ارسال خواهد شد که دو روز پس از دریافت این پیامک، هنرمندان می‌توانند به بانک برای دریافت هزینه ناشی از خسارات کرونا رجوع کنند. شایان ذکر است که کارت هنر این دسته از افراد نیز به درب منزل ارسال خواهد شد.

هنرکارت به درب منزل هنرمندان ارسال می‌شود

به گفته بهمنی در ابتدا قرار بر این بود که کارت هنر به ادارات شهرستان‌ها ارسال شود و هنرمندان این کارت را از ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها دریافت کنند اما با توجه به شرایط کرونا، تصمیم بر این شد که کارت به آدرس منزل هر هنرمند و یا فعالان قر آنی و رسانه‌ای ارسال شود .

زهره میرعیسی‌خانی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانهنر کارترتضی بهمنی
sedayezanjannews.ir/nx4796


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»