کد خبر: 4856
1399/09/03 - 14:5


رئیس اتاق اصناف زنجان اعلام کرد:

افزایش 10درصدی قیمت سیمان در زنجان

انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت سیمان پاکتی را برای تولیدکنندگان صادر کرد. بر این اساس، نرخ هر بسته سیمان پاکتی از ۲۹ هزار و ۷۹۰ تومان به ۳۳ هزار و ۷۹۰ تومان افزایش یافت

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان مجوز افزایش ۱۰ درصدی قیمت سیمان پاکتی را برای تولیدکنندگان صادر کرد. بر این اساس، نرخ هر بسته سیمان پاکتی از ۲۹ هزار و ۷۹۰ تومان به ۳۳ هزار و ۷۹۰ تومان افزایش یافت.

سیدمحمود موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به درخواست کارخانه‌داران و تولیدکنندگان مبنی بر افزایش قیمت سیمان اظهار کرد: روزهای پایانی آبان‌ماه انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با افزایش ۱۰ درصدی هر کیسه سیمان تیپ ۲ موافقت کرد که بر این اساس، نرخ هر بسته سیمان پاکتی از ۲۹ هزار و ۷۹۰ تومان به ۳۳ هزار و ۷۹۰ تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به فعالیت 800 واحد زیرمجموعه اتحادیه مصالح‌فروشان زنجان شامل سنگ‌فروشان، بلوک‌زن، کاشی و سرامیک، گچ و سیمان و غیره تصریح کرد: از این میزان حدود 200 واحد مربوط به فروش سیمان و گچ است.

 رئیس اتاق اصناف زنجان با بیان اینکه خرده‌فروش‌ها موظف به اعمال درصد قانونی سود حاصل از فروش بوده و فراتر از آن، گرانفروشی محسوب می‌شود، بر لزوم برخورد با متخلفان تاکید کرد.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناتاق اصناف زنجانقیمت سیمان
sedayezanjannews.ir/nx4856


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»