کد خبر: 4879
1399/09/08 - 9:30


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حواشی انتخابات ریاست هیئت فوتبال اعلام کرد:

خبری از پاسخ استعلام نیست

نامزدهای ریاست هیئت فوتبال حاشیه‌سازی نکنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- 22 ماه جاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان برگزار می‌شود، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان می‌گوید با وجود اینکه هنوز پاسخ استعلام این ارگان از سوی دستگاه‌های نظارتی دریافت نشده، شاهد ایجاد حواشی از سوی تعدادی از اهالی فوتبال و ذی‌نفعان است که به هیچ عنوان خوشایند نیست.

محمدعلی حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با بیان اینکه تمامی سعی ما این است با رعایت عدالت و در نظر گرفتن تمامی جوانب طبق قوانین و ضوابط نسبت به برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان اقدام کنیم، از اهالی فوتبال و ذی‌نفعان خواست تا از حاشیه‌سازی پرهیز کنند.

هنوز پاسخ استعلام را دریافت نکرده‌ایم

وی با بیان اینکه متاسفانه شاهدیم که اخیرا فوتبالی‌ها و شرکت‌کننده‌ها در انتخابات این مجمع تخریب یکدیگر را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: هم اکنون نیازمند همدلی بیشتری هستیم. ما در مرحله استعلام بوده و هنوز پاسخ استعلام‌ها از سوی دستگاه‌های نظارتی را دریافت نکرده‌ایم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در پاسخ به برخی اظهارات مبنی بر ارسال تمامی مدارک 9 کاندیدای شرکت‌کننده در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان به فدراسیون و وزارتخانه متبوع تاکید کرد: همانطور که گفته شد هنوز پاسخ استعلام‌ها نیامده تا مدارک ارسال شود. در ضمن معمولا ما مدارک نمی‌فرستیم و لیست اعضا و صورتجلسه را به فدراسیون و وزارتخانه ارسال می‌کنیم.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانهیئت فوتبال زنجانورزش و جوانان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx4879


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»