کد خبر: 4934
1399/09/22 - 11:55


معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک کشاورزی استان زنجان اعلام کرد:

پایان آذرماه؛ آخرین مهلت بیمه زراعت محصولات کشاورزی

کشاورزان زنجانی تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام و در طرح بیمه شاخص عملکرد گندم دیم شرکت کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- کشاورزان زنجانی تا پایان ماه جاری فرصت دارند تا نسبت به بیمه محصولات کشاورزی اقدام و در طرح بیمه شاخص عملکرد گندم دیم شرکت کنند.

رامین موسی‌خانی، معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک کشاورزی استان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به تعهدات طرح بیمه شاخص عملکرد گندم دیم اظهار کرد: فرصت برای بیمه زراعت تا پایان ماه جاری (آذرماه) بوده در نتیجه از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از اتمام موعد یاد شده برای بیمه محصولات خود به نمایندگی بیمه در سرتاسر استان مراجعه کنند.

معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک کشاورزی استان با اشاره به مزایای بیمه‌ای طرح بیمه شاخص 80 درصدی عملکرد گندم دیم عنوان کرد: این طرح دارای امتیازی از جمله تعهدات بالا، بدون کسر فرانشز، حق بیمه و حداکثر تعهد اختصاصی برای هر منطقه همگن، درج عملکرد تضمین شده هر منطقه همگن در بیمه نامه به جای طرح بیمه پایه وعمومی است.

موسوی‌خانی در مورد طرح بیمه آتش‌سوزی گندم، جو و باغات اضافه کرد: در طرح بیمه آتش‌سوزی گندم، جو و باغات مهلت خرید بیمه تا قبل از برداشت محصول مطابق تقویم زراعی و قبل از وقوع خسارت است.

معاون خدمات صندوق بیمه‌ای بانک کشاورزی استان با اشاره به استقبال کشاورزان از بیمه محصولات کشاورزی عنوان کرد: در بیمه زراعت در سال جاری با رشد 10 درصدی مواجهیم که گندم بیشترین سهم را داراست.

لیلا محمدی

انتهای پیام


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبیمه کشاورزیموسی خانی
sedayezanjannews.ir/nx4934


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»