کد خبر: 5069
1399/10/16 - 12:58


عضو شورای شهر زنجان خطاب به رئیس شورای شهر:

چرا موضوع المان میدان 15خرداد در شورا مطرح نشد؟

نصیری: از آنجایی که موضوع المان میدان 15 خرداد برای نخستین بار است که در صحن شورای شهر مطرح می‌شود دچار شوک شده‌ام

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای شهر زنجان خواستار مشخص شدن علت واقعی وضعیت حاد پروژه میدان 15خرداد شد و عنوان کرد که از طرح به یکباره این موضوع در صحن علنی شورای شهر بدون بررسی آن در کمیسیون‌های مربوطه و در جریان گذاشتن دیگر اعضا دچار شوک شدم.

به گزارش صدای زنجان، احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان در واکنش به نارضایتی رئیس شورای شهر از عدم اجرایی نشدن المان میدان 15 خرداد و این‌که تا زمان آغاز این پروژه هیچ مصوبه دیگری مورد بررسی قرار نگرفته و اصرار شورا بر اجرای این پروژه است، اظهار کرد: از آنجایی که موضوع المان میدان 15 خرداد برای نخستین بار است که در صحن شورای شهر مطرح می‌شود دچار شوک شده‌ام و سوالم این است که مگر موضوع چیست که امروز با این شدت به بحث المان میدان 15 خرداد وارد شدید؟ آیا واقعاً از قبل مسائلی وجود دارد چرا بنده به عنوان عضو شورا از آن‌ها بی‌خبرم؟ در حالی که این موضوع باید قبلاً در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار می‌گرفت.

این عضو شورای شهر زنجان متذکر شد: طرح این موضوع در صحن علنی شورای شهر در حضور رسانه‌ها برای آگاهی مردم هیچ مشکلی ندارد و باید هم این‌گونه باشد ولی بنده هم به عنوان نماینده مردم در شورای شهر باید قبلاً در جریان برخی مسائل قرار می‌گرفتم تا بفهیم علت چه بوده که این پروژه به وضعیت فعلی درآمده است؟ آیا شهرداری مشکلی دارد یا دستگاه‌های نظارتی مانع ایجاد کردند؟ شورای شهر دارای کمیسیون‌های عمران و شهرسازی است آیا علت مشکل ایجاد شده برای اجرایی شدن پروژه میدان 15 خرداد در این کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است یا خیر؟

علت واقعی وضعیت حاد فعلی پروژه میدان 15 خرداد باید مشخص شود

وی با اشاره به این‌که «به یکباره در صحن علنی شورای شهر سخن از افشاگری می‌زنیم این‌که باید با مقصران برخورد شود جای خود دارد ولی باید مشخص می‌شد که علت واقعی چه بوده که پروژه میدان 15 خرداد به این وضعیت حاد رسیده است که بنده در جریان آن نیستم؟» افزود: از رئیس شورای شهر استدعا می‌کنم تمامی مباحث پیش از طرح در صحن علنی در کمیسیون‌های شورا مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد و اگر راهکاری برای حل مشکلات پروژه‌ها یافتیم که هیچ در غیر این صورت از مردم و مسئولان استمداد بخواهیم. متاسفانه تاکنون این رویه در شورای شهر رخ نداده است.

به گفته نصیری اتمام پروژه‌ها در مدت زمان وعده داده شده سبب ایجاد امیدواری در مردم شهر می‌شود، ولی پروژه‌ای که طولانی شده و در وسط شهر سبب طنز رسانه‌ها و مردم می‌شود اصلاً به صلاح آبروی شورا و شهر نیست.

وی با بیان این‌که در حال حاضر میدان 15 خرداد به خاکروبی تبدیل شده و المانی در محل موجود نیست، خاطرنشان کرد: مردم ما را به خاطر طولانی شدن پروژه مسخره می‌کنند از همین رو همه باید دست به دست هم بدهیم تا پروژه‌ای که طراحی شده در مسیر اجرا قرار بگیرد.

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناحمد نصیریالمان میدان 15 خرداد زنجانشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5069


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»