کد خبر: 5111
1399/10/23 - 13:54


تذکر عضو شورای شهر به شهردار زنجان:

به مناطق کم برخوردار توجه کنید

احمد نصیری امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن گلایه از بی‌توجهی شهرداری به آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و فضای سبز مناطق کم برخوردار اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری باید توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار شهر لحاظ شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو شورای شهر زنجان به دلیل عدم توجه به مناطق کم برخوردار شهر و ضرورت ساماندهی نخاله‌ها در مناطق حاشیه شهر به شهردار زنجان تذکر داد.

به گزارش صدای زنجان، احمد نصیری امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان ضمن گلایه از بی‌توجهی شهرداری به آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی و فضای سبز مناطق کم برخوردار اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری باید توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار شهر لحاظ شود.

عضو شورای شهر زنجان با تأکید بر این‌که شهرداری باید به گونه‌ای خدمات‌رسانی به تمامی مناطق شهر انجام دهد که وضعیت مناطق کم‌برخوردار رو به بهبود باشد نه این‌که بدتر از گذشته شود، بیان کرد: گاهاً مشاهده شده در مناطق برخوردار با این‌که نیازی به تعویض جداول نبوده ولی این کار انجام شده است در حالی که همین بودجه می‌توانست در مناطق کم‌برخوردار هزینه شود.

وی ضمن گلایه از عدم مدیریت نخاله‌های ساختمانی در حاشیه شهر متذکر شد: تاکنون عدم توجه به معضل سد معبر گلایه شهروندان بود ولی حالا تجمع نخاله‌ها در حاشیه شهر هم به آن افزوده شده است چرا که به عنوان نمونه حاشیه دو طرف کشتارگاه تا انتها مملو از نخاله است که باید توسط شهرداری مدیریت شود.

نصیری در تذکری به شهردار از او خواست تا در بودجه سال آینده شهرداری توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار انجام شده و نخاله‌های ساختمانی نیز مدیریت شوند.

وی در اظهار نظر خود در مورد لایحه صدور مجوز ساخت برای 400 قطعه زمین در فازهای 7 و 8 گلشهر کاظمیه نیز متذکر شد: فازهای 7 و 8 گلشهر کاظمیه دارای 2 هزار و 200 قطعه زمین است که باید به تمامی آن‌ها مجوز ساخت صادر شود نه صرفاً برای 400 قطعه چرا که این اقدام از بروز رانت نیز جلوگیری می‌کند.

الهام احمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناحمد نصیریشهردار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5111


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»