کد خبر: 5080
1399/10/21 - 10:12


رئیس شورای شهر زنجان:

افزایش 2.5 برابری اعتبار المان میدان 15 خرداد

رئیس شورای شهر زنجان از آغاز عملیات خاک‌برداری و گودبرداری محل اجرای المان 15 خرداد در هفته جاری خبر داد و گفت: تصور می‌کنیم اعتبار موردنیاز با افزایش 2 تا 2.5 برابری به 3میلیارد تا 3میلیارد و 200میلیون تومان برسد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- رئیس شورای شهر زنجان از آغاز عملیات خاک‌برداری و گودبرداری محل اجرای المان 15 خرداد در هفته جاری خبر داد و گفت: تصور می‌کنیم اعتبار موردنیاز با افزایش 2 تا 2.5 برابری به 3میلیارد تا 3میلیارد و 200میلیون تومان برسد.

عباس راشاد در گفت‌وگو با صدای زنجان اظهار کرد: کارشناسان و مسئولان شهری با تاکید بر اینکه شرکت «نقشیاد» شرکت طراح بوده در نتیجه اصرار داشتند که عملیات ساخت طرح مدنظر شرکت، به شرکت متخصص دیگری واگذار شود. البته ما این موضوع را قبول نداشتیم چرا که معتقدیم المان میدان 15 خرداد یک اثر هنری بوده و باید صفر تا 100 پروژه توسط طراح، عملیاتی شود از این رو پس از برگزاری جلسات متعدد مقرر شد دو ایراد عدم به‌روزرسانی هزینه‌های موردنیاز و موضوع استاندارد ایمنی و زیست محیطی رفع شود.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه سه‌شنبه هفته قبل با هدف اطلاع‌رسانی گسترده در رابطه با ارائه گزارشی مشروح از روند اجرای کار ساخت المان 15 خرداد و اهمیت این موضوع برای اعضا، جلسه علنی شورای شهر تشکیل شد، در مورد علل تاخیر اجرای پروژه تصریح کرد: شرکت طراح موظف است ابتدا، برای اجرا به شرکت مجری دارای HSE و استاندارد ایمنی ملحق شده و قراردادهای همکاری را منعقد کند، دوم اینکه برای به‌روزکردن قیمت المان که بر اساس فهرست ارائه شده یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود اقدام کند.

وی در مورد احتمال افزایش اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی پس از به‌روز شدن قیمت مصالح و تجهیزات موردنیاز جهت اجرای پروژه اظهار کرد: تصور می‌کنیم اعتبار موردنیاز با افزایش 2 تا 2.5 برابری به 3 میلیارد تا 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد. البته ما آمادگی داریم جهت تسهیل‌گری، مصالح موردنیاز را خریداری و در اختیار مجری قرار دهیم و این مهم را به عنوان پیشنهاد به شرکت مجری اعلام کرده‌ا‌یم.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه ساخت المان 15 خرداد تا پایان ماه جاری اجرایی می‌شود از آغاز عملیات خاک‌برداری و گودبرداری ظرف چند روز آینده خبر داد.

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانعباس راشادالمان میدان 15 خرداد زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5080


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»