کد خبر: 5144
1399/10/30 - 9:37


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

سرقت 43 دریچه فاضلاب در زنجان

کارشناس فنی و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می‌گوید از ابتدای سال تاکنون 43 دریچه فاضلاب در مناطق و محله‌های مختلف شهر زنجان به سرقت رفته که تقریبا 80 درصد آن از مردادماه به بعد و همزمان با گرانی‌ها بوده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- کارشناس فنی و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان می‌گوید از ابتدای سال تاکنون 43 دریچه فاضلاب در مناطق و محله‌های مختلف شهر زنجان به سرقت رفته که تقریبا 80 درصد آن از مردادماه به بعد و همزمان با گرانی‌ها بوده است!

مصطفی اکرمی، کارشناس فنی و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان با اشاره به سرقت 43 دریچه چدنی فاضلاب در زنجان از ابتدای سال تا به امروز اظهار کرد: تقریبا 80 درصد این سرقت‌ها مربوط به برج 5 به بعد یعنی پس از گرانی‌ها و به دنبال افزایش ارزش ریالی دریچه‌ها می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه قیمت دریچه‌ها بنا به تولید کارخانجات متفاوت است، عنوان کرد: متوسط قیمت هر دریچه 600 هزار تومان تا بیش از یک میلیون تومان است. سارقان پس از سرقت درپوش‌ها، ان را به ضایعاتی‌ها می‌فروشند.

کارشناس فنی و مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه سرقت درپوش‌ها مربوط به مناطق خاصی از شهر نیست، تاکید کرد: با توجه به قابل بازیافت درپوش‌های چدنی، سارقان برای سود نسبت به سرقت آن اقدام می‌کنند که شرکت آب و فاضلاب استان چندین سال است برای حفظ منابع و جلوگیری از تشدید سرقت‌ها نسبت به جایگزینی درپوش‌های چدنی با درپوش‌های کامپوزیتی اقدام می‌کند.

اکرمی با اشاره به مزایای درپوش‌های کامپوزیتی به چودنی تصریح کرد: درپوش کامپوزیتی در مقایسه یا چدنی قیمت پائینی ندارد اما در مقایسه با آن مقاوم بوده و به علت اینکه قابلیت بازیافت شدن ندارد سارقان برای سرقت آن رغبتی ندارند.

 

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجاناب و فاضلاب زنجانسرقت دریچه فاضلاب
sedayezanjannews.ir/nx5144


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»