کد خبر: 5194
1399/11/09 - 13:28


پاسخ معاون جهاد کشاورزی استان زنجان به گرانی تخم‌مرغ:

عرضه تخم‌مرغ 17500 تومانی توسط صنوف

سیدمحمدعلی صادقی: شهروندان از مراکز عرضه مرغ‌و‌تخم‌مرغ این کالا را خریداری کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون امور بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به عرضه تخم‌مرغ به قیمت 17 هزار و 500 تومان، از مردم خواست تا برای خرید این کالا با نرخ مصوب به فروشندگان مرغ و تخم‌مرغ در سرتاسر زنجان مراجعه کنند.

سیدمحمدعلی صادقی، معاون امور بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در پاسخ به اعتراض شهروندان نسبت به گرانی تخم‌مرغ در بازار که در حال حاضر در سوپرمارکتی‌ها و برخی از فروشگاه‌ها هر شانه آن به 46 الی 48 هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: هم‌اکنون هر کیلو تخم مرغ به نرخ مصوب 17 هزار و 500 تومان در مراکز مشخص شده مرغ و تخم‌مرغ به دست مصرف‌کننده می‌رسد. از شهروندان درخواست می‌شود برای تهیه این کالا به صنوف مربوطه در سطح شهر مراجعه کنند.

معاون امور بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی بابت کمبود تخممرغ در زنجان نداریم، عنوان کرد: تقریبا نیاز استان زنجان در رابطه با تخم‌مرغ تامین شده و روزانه 13 الی 15 تن توزیع می‌شود.

صادقی در واکنش به عرضه یک عدد تخم‌مرغ به قیمت 1500 الی 1700 تومان در سوپرمارکت‌های سطح شهر خواستار ورود مسئولان نظارتی و تشدید برخوردها شد.

 

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانقیمت تخم مرغجهاد کشاورزی زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5194


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»