کد خبر: 5231
1399/11/19 - 11:40


معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد:

ماهی‌گیری تعاونی‌های مسکن از آب گل‌آلود

عبداله حیدری: اداره راه و شهرسازی استان زنجان هیچ توافقی با تعاونی‌ها با هدف فروش فیش‌‌های زمین به بهانه مسکن ملی نکرده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان می‌گوید: تعدادی از شرکت‌های تعاونی برای فروش فیش‌هایی که در دست دارند، ادعا می‌کنند که اراضی که در اختیار دارند طی توافقنامه‌ با اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی مسکن تبدیل به واحد مسکونی می‌شود، در حالی که تاکید می‌کنم ما هیچ توافقی در این زمینه نکرده‌ایم.

عبداله حیدری در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به حساسیت اداره کل راه و شهرسازی استان در تهیه زمین برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در کلیه شهرستان‌های استان ضمن هشدار به تعاونی‌های مسکن متخلف اظهار کرد: تعاونی‌ها از آب گل‌آلوده ماهی نگیرند! تعدادی از شرکت‌های تعاونی برای فروش فیش‌هایی که در دست دارند، ادعا می‌کنند که اراضی که در اختیار دارند طی توافقنامه‌ با اداره کل راه و شهرسازی در قالب طرح اقدام ملی مسکن تبدیل به واحد مسکونی می‌شود، تاکید می‌کنم اداره راه و شهرسازی استان زنجان هیچ توافقی نکرده است.

راه و شهرسازی استان وارد دعوا و اختلافات شرکتهای تعاونی نمی‌شود

حیدری ضمن تشریح اقدامات راه و شهرسازی در نحوه تهیه زمین طی رایزنی با اداره کل منابع طبیعی و اوقاف در خدابنده جهت اجرای طرح اقدام ملی مسکن عنوان کرد: قطعا این اراضی در داخل محدوده و نه خارج از محدوده را شامل می‌شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان از مردم خواست که به هیچ عنوان فیش‌های زمین را خریداری نکنند.

وی همچنین از افرادی که به هر دلیلی فیش خریداری کرده‌اند اما هنوز فیش‌ها تبدیل به مسکن نشده‌اند خواست برای پیگیری تخلف صورت گرفته به اداره راه و شهرسازی مراجعه نکنند و از مراجع ذیربط قانونی مراتب را اعلام کنند زیرا اداره کل راه و شهرسازی به هیچ عنوان وارد دعوا و اختلافات شرکت‌های تعاونی نمی‌شود.

 

لیلا محمدی

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانراه و شهرسازیزمین های خارج محدوده زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5231


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»