کد خبر: 5279
1399/12/03 - 13:56


نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان:

470 کارت هنر در استان توزیع شده است

نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان اظهار کرد: تاکنون در حدود 470 کارت هنر در استان توزیع شده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- نماینده صندوق اعتباری هنر در استان زنجان اظهار کرد: تاکنون در حدود 470 کارت هنر در استان توزیع شده است.

مرتضی بهمنی در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به توزیع هنر کارت در استان زنجان، گفت: تاکنون در حدود 470 کارت هنر در استان  توزیع شده است این در حالی است که در حدود 620 عدد هنر کارت از سوی معاونت فرهنگی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد به دست ما رسیده است.

وی ادامه داد: به صورت روزانه به این آمار اضافه می‌شود و هر روز حدود 50 تا 200هنر کارت به  اداره ارشاد استان زنجان تحویل داده می شود و بر مبنای آن اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد و هنرمندان جهت دریافت هنر کارت به اداره فرهنگ و ارشاد مراجعه و کارت هنر خود را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ محدودیتی در زمینه توزیع هنر کارت وجود ندارد، افزود: در حال حاضر هنر کارت  شامل کلیه رشته‌های هنری اعم از فعالان قرآنی و نویسندگان و هنرهای تجسمی و موسیقی و تئاتر و سینما می‌شود و به طور کلی هر کسی که عضو صندوق هنر است هنر کارت برای او صادر می‌شود و به مرور تحویل استان می‌شود و استان هم متقابلا به شهرستانها توزیع می‌کند تا به دست  کسانی که در شهرستان هستند، برسد.

شایان ذکر است، هنر کارت یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که تمامی قابلیت‌های کارت‌های بانکی مانند برداشت وجه، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی و انتقال وجه را دارد ولی با این مزیت که درصدی از مبلغ خرید را بابت هر نوع خریدی که انجام می دهید به کارت شما بر می‌گرداند.

 

زهره میرعیسی خانی

انتهای پیام

 

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانهنر کارتمرتضی بهمنی
sedayezanjannews.ir/nx5279


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»