کد خبر: 5399
1399/12/25 - 9:40


بالاخره اسامی کاندیداهای تائید صلاحیت شده برای انتخابات هیئت فوتبال زنجان اعلام شد؛

فوتبال منهای اصفهانیان؟

دبیر هیئت فوتبال: یکشنبه 22 فروردین‌ماه 1400 به‌عنوان زمان قطعی برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان انتخاب شد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بالاخره پس از ماه‌ها انتظار، یکشنبه 22 فروردین‌ماه 1400 به‌عنوان زمان قطعی برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان انتخاب شد و در این بین هر چند دبیر هیئت فوتبال استان زنجان اسامی کاندیدهای تائید صلاحیت‌شده را 7 نفر اعلام می‌کند اما احتمال تائید صلاحیت فریدون اصفهانیان (رئیس فعلی هیئت فوتبال استان) که از سوی مراجع ذی‌صلاح رد شده را بعید نمی‌داند!

مهدی ناصحی در گفت‌وگو با پایگاه خبری صدای زنجان ساعت 10 صبح روز یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1400 را زمان قطعی برگزاری انتخابات رئیس هیئت فوتبال استان اعلام کرد و گفت: این انتخابات با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون و طهمورث حیدری، رییس کمیته امور استان‌ها فدراسیون فوتبال، برگزار می‌شود.

ناصحی با بیان اینکه در نظر داشتیم انتخابات ریاست هیئت را در روزهای باقی‌مانده از سال 99 برگزار کنیم، اضافه کرد: طبق اظهارات مسئولان در فدراسیون فوتبال از آنجایی که 14 روز زمان برای انجام تبلیغات کاندیداها نیاز بود این امکان فراهم نشد. با توجه به اینکه 15 و 16 فروردین‌ماه نیز «فیفا دِی» بوده و امکان حضور رئیس فدراسیون فوتبال در انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان نبود، تصمیم گرفتیم که زمان قطعی برپایی انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان  22 فروردین‌ماه باشد تا این انتخابات با حضور شخص رئیس فدراسیون برگزار شود.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان در مورد محل برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان گفت: در نظر داریم این انتخابات در سالن همایش هتل بزرگ یا سالن همایش مهرانه برگزار شود.

ناصحی تعداد کاندیداهای تائید شده را 7 نفر عنوان کرد و افزود: شهرام اسکندری‌پور، نادر بلباسی، مجید بیگلی، رضا داداشی، ناصر سلطان‌محمدی، جواد نوروزی و منصور حسنی‌کمال 7 نامزد شرکت‌کننده برای ریاست هیئت فوتبال استان زنجان هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان تاکید کرد که دست‌اندرکاران فعلی هیئت فوتبال استان زنجان و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان از هیچ یک از کاندیداها حمایت نمی‌کنند و امیدوارند در فضای مطلوب انتخابات برگزار شده و حق به حق‌دار برسد.

دبیر هیئت فوتبال استان زنجان در مورد احتمال تائید 2 نفر از رد صلاحیت‌شده‌های شرکت‌کننده در انتخابات که یکی از آن‌ها فریدون اصفهانیان است، عنوان کرد: فدراسیون فوتبال اسامی این 7 نفر را به من ارائه کرده است و من اطلاعی از افراد ردصلاحیت شده ندارم.

به گزارش صدای زنجان و به گفته منبع آگاه، مسئولان به فریدون اصفهانیان گفته‌اند به محض تائید صلاحیت وی از سوی مراجع ذی‌صلاح که وی مراتب اعتراضش مبنی بر رد صلاحیت شدنش را به آن‌ها ارائه کرده است، در صورت تائید صلاحیت، می‌تواند چند ساعت مانده به زمان برگزاری، در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان زنجان شرکت کند.

پایگاه خبری صدای زنجان قبلا اعلام کرده بود که شنیده‌ها حکایت از رد صلاحیت فریدون اصفهانیان، رئیس فعلی هیئت فوتبال استان برای حضور در انتخابات آتی هیئت فوتبال، دارد.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانهیئت فوتبال زنجانفریدون اصفهانیانانتخابات فوتبال
sedayezanjannews.ir/nx5399


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»