کد خبر: 5405
1399/12/26 - 10:27


تدارک ویژه رسانه استانی برای نوروز کرونایی 1400

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درخصوص برنامه‌های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز 1400 و آغاز سال جدید تدارک و پیش‌بینی کرده است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درخصوص برنامه‌های نوروزی این مرکز گفت: رسانه استانی همانند سنوات گذشته برنامه‌های شاد و متنوعی را برای نوروز 1400 و آغاز سال جدید تدارک و پیش‌بینی کرده است.

محسن لطیفی درباره برنامه‌های معاونت سیما اظهار کرد: شبکه اشراق در قالب ویژه برنامه « یـاز نفسی» از ساعات پایانی سال99 به مدت180 دقیقه، با پخش زنده مراسم تحویل سال نو و بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، ارتباط با گزارشگران آزاد شهرهای استان، معرفی موسیقی محلی، فرهنگ بومی و آداب و رسوم نوروزی مناطق مختلف استان، ارتباط با سایر مراکز استانی همراه بینندگان خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: «بایرام گجه‌لری» عنوان دیگر ویژه برنامه‌ای است که بمدت 60دقیقه از اول تا سیزدهم فروردین از ساعت 21هرشب با آیتم‌های متنوع و جذابی مانند گزارش طنز، دابسمش، نوروزنامه، مسابقه پیامکی و موسیقی محلی اوقات شادی را برای بینندگان به ارمغان خواهد آورد، همچنین برنامه « بهار نغمه سی» با موضوع معرفی آداب ،رسوم و اماکن تاریخی استان و موسیقی بومی در 10 برنامه 20 دقیقه‌ای و برنامه « نغمه لر» با آیتم‌های شاد و موسیقی سنتی، شادی بخش نخستین روزهای سال جدید خواهد شد.

رئیس رسانه استانی اضافه کرد: پخش روزانه دو فیلم سینمایی، یک سینمایی ویژه نوجوان و دو سریال تلویزیونی در کنار مستندهای نوروزی و ده‌ها سرود و وله بهاری دیگر ارمغان شبکه اشراق در نوروز1400 است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درباره برنامه‌های شبکه استانی صدا هم گفت: رادیو زنجان هم با ویژه برنامه « اولکمیزه بهار گلیپ » بمدت 180 دقیقه، همراه شنوندگان خود خواهد بود.

وی تصریح کرد: از آیتم‌های این برنامه می‌توان به مواردی از قبیل پخش بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب، حضور میهمانان ایثارگر و آزادگان سرافراز و نقل خاطراتشان از لحظات سال تحویل دوران دفاع مقدس و زمان اسارت، تهیه گزارش از نهادهای خدمت رسان در ایام تعطیلات نوروزی، بسته‌های کوتاه آموزشی در خصوص بیماری کرونا، تغذیه نوروزی، نمایش و داستان، بازی در خانه و شعر خوانی و معرفی آداب رسوم مناطق مختلف و سنت‌های ویژه عید نوروز اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان افزود: « بوی جوی مولیان » برنامه‌ای موسیقی محور با هدف معرفی موسیقی نواحی به شکل روتین تا 15 فروردین پخش خواهد شد و برنامه «بهارانه» بستر ساز معرفی ابنیه تاریخی و میراث فرهنگی کشور می‌شود.

وی گفت: همچنین «بهار سسی» دیگر ویژه برنامه‌ای است که در ایام نوروز از ساعت 17 بربال امواج میهمان شنوندگان استان زنجان خواهد بود و روزانه تا 13 فروردین با بخش‌های متفاوتی از جمله معرفی آداب و رسوم نوروز، موسیقی، گزارش ، بخش کارشناسی، ارتباط با مرکز خدمات‌رسانی مانند هواشناسی، پلیس راه، هلال احمر و اطلاعات اورژانس، ارتباط با سایر مراکز همچنین بسته‌های آموزش پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در ایام نوروز از پخش خواهد شد.

لطیفی از اجرای مشترک مراکز آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان با رویکرد افزایش وفاق و همدلی ملی، برنامه  نوروز در جبهه‌ها و دهها سرود و برنامه تامینی، بعنوان گلچین نوروزی معاونت صدای مرکز زنجان در بهار1400 خبر داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان درباره  اختصاص بخش‌های ویژه خبری صدا و سیما در ایام تعطیلات نوروزی گفت: معاونت خبر مرکز هم همگام با سایر معاونتهای تولیدی تدارک ویژه‌ای برای ایام نوروز انجام داده است.

وی تصریح کرد: پخش گزارش‌های تولیدی استان، معرفی صنایع دستی زنجان  و اخبار ویژه مقابله با کرونا ویروس در ارتباط زنده با استودیو مدیریت بهداشت استان از برنامه خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان برای ایام نوروز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به افزایش استفاده از فضای مجازی در ایام تعطیلات تصریح کرد: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید 10 مستند کوتاه از بناهای تاریخی، دو تایم لپس از ابنیه فرهنگی، 10 پوستر، 3 اینفوگرافیک، 10 پادکست، 2 موشن گرافیک، بسته‌های ویژه آموزش پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس و ایجاد صفحه ویژه نوروز1400 در سایت مرکز و پویش زنجان همـدل( ویژه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد ) به استقبال نوروز می‌رود.

وی در پایان با تاکید بر آماده باش رسانه ملی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: کارکنان خدوم رسانه ملی در سراسر کشور با تمام توان و بسیج امکانات در تلاش هستند علاوه بر فراهم ساختن ایام با نشاط و شاد برای مخاطبان خود، آخرین اخبار و اطلاعیه های وزارت بهداشت و مبادی ذیربط را به استحضار مردم شریف برسانند.

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانصداو سیمای مرکز زنجانمحسن لطیفیبرنامه های نوروزی
sedayezanjannews.ir/nx5405


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»