کد خبر: 5453
1400/01/14 - 9:22


شنیده‌های پایگاه خبری صدای زنجان تایید شد:

بازداشت مسئولان برخی تعاونی‌ها در زنجان

شنیده‌هایی که قبل از آغاز سال نو حکایت از بازداشت برخی از دست‌اندرکاران تعاونی‌ها و مسئولان دولتی حوزه تعاون داشت با وجود سکوت مدیران دولتی و اتاق تعاون استان زنجان، رنگ واقعیت به خود گرفته است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- شنیده‌هایی که قبل از آغاز سال نو حکایت از بازداشت برخی از دست‌اندرکاران تعاونی‌ها و مسئولان دولتی حوزه تعاون داشت با وجود سکوت مدیران دولتی و اتاق تعاون استان زنجان، رنگ واقعیت به خود گرفته است.

پس از تجمع اعضای تعاونی مسکن علوم پزشکی زنجان در روزهای پایانی سال گذشته و ملاقات نمایندگان اعضای تعاونی با مدیرکل دادگستری استان زنجان چند روز پس از تجمع بود که زمزمه بازداشت دو مسئول تعاونی مسکن علوم پزشکی و یکی از مدیران اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به گوش رسید، خبری که پس از ضرب‌الاجل دستگاه قضایی استان به دولتی‌های حوزه تعاون و حاشیه‌های اخیر پرونده ۲۰ ساله تعاونی مسکن علوم پزشکی دور از انتظار نبود.

چند روزی از این خبر نگذشته بود که زمزمه بازداشت تعدادی از اعضای تعاونی مسکن گلشهر کاظمیه زنجان نیز در کنار برخی اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون استان زنجان بین تعاونی‌ها پیچید.

اخبار بازداشت‌ها در حوزه تعاون استان از سوی دولتی‌های تعاون یا اهالی تعاون تایید یا تکذیب نشد اما بنا بر اخبار دریافتی خبرنگار پایگاه خبری صدای زنجان، بازداشت‌های مورد اشاره حقیقت داشته و بازداشت برخی متهمان هم‌چنان ادامه دارد.

در این رابطه روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ذکر این مطلب که «من در مرخصی بودم» از موضوع بازداشت یکی از مدیران اداره متبوع خود اظهار بی‌اطلاعی کرد و سرپرست امور تعاون اداره‌کل نیز گفت که «من حرفی در این مورد ندارم و روابط‌عمومی اجازه اظهار نظر در این مورد دارد».

هم‌چنین محمدرضا یوسفی، مدیرکل تعاون استان نیز ترجیح داد پاسخی به تماس‌های خبرنگار پایگاه خبری صدای زنجان ندهد.

از سویی دیگر اعضای باقی‌مانده هیئت رئیسه اتاق تعاون استان نیز پاسخی برای صحت خبر بازداشت‌ها در تعاونی‌ها و اتاق تعاون نداشتند، گرچه صحت این اخبار از منابعی که نزد پایگاه خبری صدای زنجان محفوظ است، تایید شد.

این بازداشت‌ها در حالی است که مدتی بود شایعه‌هایی درباره برخی تخلفات در تعاونی‌های استان به گوش می‌رسید و با این شرایط می‌توان گفت تعدادی از این شایعه‌ها به واقعیت نزدیک شده‌اند.

دستگاه قصایی استان نیز هنوز اظهار نظری درباره این بازداشت‌ها نداشته است و باید دید سکوت در این مورد را کدام مسئول می‌شکند./ 940

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانبازداشتتعاونی علوم پزشکیاداره کل تعاون استان زنجان
sedayezanjannews.ir/nx5453


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»