کد خبر: 549
1397/02/26 - 19:46


مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در بازدید از صدای زنجان عنوان کرد:

طالب نقد سازنده‌ایم تا تمجید کاذب

کلنگ‌زنی پل گلشهر خرداد ماه امسال

پایگاه خبری صدای زنجان
صدای زنجان: مریم شعبانی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان در بازدید از دفتر روزنامه صدای زنجان با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در توسعه شهر و ایجاد شهر توسعه‌یافته، رسانه‌ها را تریبونی عنوان کرد که انتقال‌دهنده انتظارات و انتقادات شهروندان و نیز منعکس‌کننده فعالیت‌های دستگاه‌ها به مردم هستند. وی ابراز کرد: فعالیت‌های جزیره‌ای هیچ نهادی را به اهداف خود نمی‌رساند از همین رو ارتباطات دو سویه راهکار مناسبی برای برطرف کردن فعالیت‌های جزیره‌ای است. شعبانی با بیان این‌که همه شهروندان به نوعی عضو مجموعه شهرداری بوده و هر شهروندی می‌تواند با انتقال مشکلات و کمبودهای منطقه زندگی خود به مدیران شهری، سبب ارتقا و پیشرفت آن شوند، تصریح کرد: به طور یقین شهرداری با نهادهای دیگر در زمینه ارتباط تنگاتنگ با مردم و نیز میزان مراجعات، بسیار متفاوت است چرا که همه افراد جامعه در طول زندگی خود حداقل یک بار برای حل مشکل خود به شهرداری مراجعه می‌کنند ولی سازمان‌هایی هستند که شاید در طول زندگی حتی یک بار هم مردم به آنجا مراجعه نکرده باشند از همین رو همه مردم و حتی مسافران نیز جزو شهروندان ما محسوب می‌شوند. مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان با تأکید بر این‌که امیدوارم با همکاری و تلاش به یک شهروند توسعه‌محور و شهر توسعه‌یافته تبدیل شویم، ابراز کرد: با تحولات انجام شده در حوزه شهرداری امیدواریم به این اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم. وی نقدهای منصفانه رسانه‌ها را برای سیستم مدیریت شهری سازنده عنوان کرد و یادآور شد: امید داریم رسانه‌ها بیش از پیش با مدیریت شهری همراه بوده و بتوانیم با تعاملات دو سویه، بخش قابل توجهی از موانع موجود را برطرف کنیم.
افتتاح پیشرفته‌ترین مرکز کنترل ترافیک در زنجان
شعبانی ضمن بیان برنامه‌های پیش رو در حوزه مدیریت شهری به افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری اشاره کرد و گفت: تجهیزات به کار رفته در این مرکز از پیشرفته‌ترین‌ها محسوب شده و در این بخش جزو 10 استان برتر کشور هستیم. وی با اشاره به این‌که همت و تلاش همکاران سبب شد تا این پروژه که به کندی مسیر پیشرفت خود را سپری می‌کرد به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری باشد، خاطرنشان کرد: بسیاری از نهادها در زنجان از تجهیزات به کار رفته در این مرکز بهره‌مند نیستند از همین رو میزان دقت و نظارت بر شهر توسط این مرکز بیش از پیش افزایش یافته و مدیریت جامعی انجام می‌شود.
کلنگ‌زنی پل گلشهر در خرداد ماه امسال و اتمام آن در مدت یک سال
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان در ادامه دیدار خود به کلنگ‌زنی پل گلشهر در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) در زنجان کلنگ‌زنی شده و برنامه‌ریزی لازم برای اتمام این پل در مدت یک سال انجام شده است. وی با تأکید بر این‌که نقدهایی در زمینه اتمام پل گلشهر در مدت یک سال وجود داشته و بازخوردهای مثبت و منفی در این خصوص وجود دارد، خاطرنشان کرد: اجرای این پل بخش قابل توجهی از مشکلات ترافیک و تردد در منطقه گلشهر و پونک را برطرف می‌کند.
مذاکره با شرکت چینی برای اجرای پیاده‌راه سبزه‌میدان
شعبانی پروژه احداث پیاده‌راه سبزه‌میدان را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری عنوان کرد و افزود: تیمی از زنجان در کشور چین حضور یافته و با شرکت معتبری وارد مذاکره شدند تا پروژه اقتصادی، تفریحی و اداری محدوده سبزه‌میدان عملیاتی شود و بتوانیم فاصله موجودی که با کلان‌ شهرها داریم را کاهش دهیم.
وی اجرای پروژه خطوط تراموا در شهر زنجان را از دیگر برنامه‌های شاخص شهرداری عنوان کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت و همکاری همه کارشناسان و صاحب نظران برای اجرای هر چه بهتر این طرح در آینده نه چندان دور شاهد عملیاتی شدن آن باشیم.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری زنجان با تأکید بر این‌که رسانه‌ها باید با انعکاس واقعیت‌های موجود و نه با تخریب سبب بهبود وضعیت موجود شوند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با نقدهای سازنده صدای زنجان بتوانیم در ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، سبب جلب رضایت آن‌ها شویم چرا که نقد سازنده تعالی‌بخش بوده و معتقدیم با نقدهایی که می‌شود می‌توانیم پله‌های پیشرفت را سپری کنیم نه با تعریف‌ها و تمجیدهای کاذب.
وی با بیان این‌که شهرداری بیش از پیش ارتباط خود را با رسانه‌ها تقویت کرده و در راستای ایجاد تعامل دوسویه تلاش می‌کند، تصریح کرد: به سبب فشردگی کار مدیران و نیز شخص شهردار در طول روز، امکان پاسخ‌گویی در لحظه برای سوالات تمامی خبرنگاران میسر نمی‌شود هر چند این امر نافی انتقادات از مدیران شهرداری در این بخش نیست ولی در تلاشیم نواقصات موجود نیز بهبود پیدا کند.
شعبانی با اشاره به این‌که رسانه‌ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده و شهردار نیز توجه خاصی به این موضوع دارد، افزود: برای نمونه می‌توان به خبر نشست زمین در کوی صدرا اشاره کرد که به محض اطلاع در زمینه صحت موضوع، معاون شهردار و نیز خود شهردار دوبار در محل حضور یافتند و با پیگیری جدی، لایروبی انجام گرفته و به دلیل حجم گسترده تخریب محل مورد نظر، امیدواریم با مشارکت اهالی کوی صدرا این مشکل نیز به زودی برطرف شود.

اقدام کننده: روزنامه صدای زنجان

sedayezanjannews.ir/nx549


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»