کد خبر: 7676
1400/03/15 - 14:19


با حکم رئیس ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده

عباسی، رئیس ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده در زنجان شد

محمود عباسی: اصلاح‌طلبان اصیل در سخت‌ترین شرایط سیاسی با علم به رقابتی نابرابر حضور را به قهر ترجیح داده‌اند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- با حکم رئیس ستاد انتخاباتی «محسن مهرعلیزاده»، محمود عباسی از فعالین فرهنگی و سیاسی استان به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست‌جمهوری در استان زنجان منصوب شد.

در حکمی که به امضای «محمود زمانی قمی» رسیده، آمده است:

«احتراما بدینوسیله با توجه به سوابق و شایستگی‌های جنابعالی و بنابر پیشنهاد معاون امور استان‌های ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی استان زنجان انتخاب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند بزرگ و با آغاز رسمی فعالیت‌های انتخاباتی، تلاش جنابعالی و همکاران محترم را شاهد باشیم. هماهنگی کامل با معاونت امور استان‌های ستاد مرکزی مورد تاکید می‌باشد.

رجاء واثق دارد که با تلاش آن جناب شاهد همکاری‌های علاقه‌مندان، هم‌فکران و تجلی حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خردادماه 1400 باشیم»

پس از این حکم، محمود عباسی نیز با انتشار دعوت‌نامه‌ای از علاقه‌مندان اصلاح‌طلب دعوت کرد تا در ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده حضور یابند و هم‌فکری‌های لازم را به این ستاد ارائه دهند. در این دعوت آمده آمده است:

«جریان اصلاح‌طلبی در ذات اسلام و تشیع نهفته است و حرکت‌های اصلاحی عدالت‌طلبانه در جای جای تاریخ شیعه با الهام از مکتب عاشورا همواره زنده و پویا بوده و حداقل از مشروطه تا الان به‌ویژه پس از 2 خرداد 76 به یکی از مطالبات واقعی مردم بدل شده و در مسیر خود تا امروز گاهی تند و قدرتمند و گاهی کند و افقی در لایه‌های زیرین جامعه ایران ادامه داشته است.

اینک اصلاح‌طلبان اصیل در سخت‌ترین شرایط سیاسی کشور با علم به رقابتی به‌شدت نابرابر با کسانی  که در صدد یکسان‌سازی تمام قوا هستند حضور را به قهر ترجیح داده و با امید به فضل، کرم و امداد الهی و با ایمان به روحیه ظلم‌ناپذیری ایران و ایرانی برای اعمال اراده سیاسی خود در صندوق‌های رای و برای تداوم خط اصلاح و امید برای استقرار دولت زندگی به دکتر مهر علیزاده کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری رای داده و دیگر هم‌فکران را نیز دعوت به همکاری و حضور می‌نماییم.

از این‌رو خواهشمند است با حضور و ارائه نظرات خود ستاد را یاری رسانید.

محمود عباسی

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده استان زنجان»

انتهای پیام/


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحمود عباسیمهرعلیزادهانتخابات 1400
sedayezanjannews.ir/nx7676


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»