کد خبر: 8172
1400/08/27 - 20:1


استاندار زنجان با اشاره به مشکلات در پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان - تهران:

دنبال سهم نمادین نیستیم

استاندار زنجان با بیان اینکه در پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران در نقطه تاکستان (استان قزوین) مشکلاتی را شاهد هستیم، گفت: ما نمی‌خواهیم به صورت نمادین بگوییم سهمی از این پروژه داریم. ما خواهان راه‌اندازی قطارهای سریع در مسیر زنجان به تهران هستیم تا مسیر زنجان به تهران را کاهش دهیم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه در پروژه دوخطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران در نقطه تاکستان (استان قزوین) مشکلاتی را شاهد هستیم، گفت: ما نمی‌خواهیم به صورت نمادین بگوییم سهمی از این پروژه داریم. ما خواهان راه‌اندازی قطارهای سریع در مسیر زنجان به تهران هستیم تا مسیر زنجان به تهران را کاهش دهیم.

محسن افشارچی، استاندار زنجان پنجشنبه 27 آبان‌ماه سال جاری در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور در دانشگاه زنجان برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی از جمله پرورش ماهی قزل‌آلا، سیب‌زمینی، زردآلو، زیتون اظهار کرد: علاوه بر این زنجان در حوزه معدن و وجود معادن سنگ‌آهن و در بخش صنعت استقرار واحدهای تولیدی بزرگ و فعالیت قابل توجه در صنعت کفش و وجود پتانسیل بالایی برای رونق و آبادانی اقتصادی دارد.

وی مشکل آب را از مسائل مهم استان زنجان اعلام کرد و گفت: علاوه بر این برای اجرای دقیق و سریع پروژه‌های راه تاکید داشته و مراتب را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

افشارچی با بیان اینکه در پروژه دوخطه کردن راآهن زنجان به تهران در نقطه تاکستان (استان قزوین) مشکلاتی را شاهد هستیم، ابراز کرد: ما نمی‌خواهیم به صورت نمادین بگوییم سهمی از این پروژه داریم. ما خواهان راه‌اندازی قطارهای سریع در مسیر زنجان به تهران هستیم تا مسیر زنجان به تهران را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

خبرنگار: لیلا محمدی


اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانمحسن افشارچیابراهیم رئیسیسفر استانی
sedayezanjannews.ir/nx8172


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»