کد خبر: 8496
1400/12/02 - 8:46


استاندار زنجان خبر داد:

برقراری دوباره پرواز زنجان به مشهد

استاندار زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سازمان هواپیمایی، پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس از 15 اسفندماه جاری توسط شرکت آتاایرلاینس با هواپیمای امبرائر 50 نفره انجام می‌شود که استمرار آن به استقبال شهروندان زنجانی بستگی دارد

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- استاندار زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سازمان هواپیمایی، پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس از 15 اسفندماه جاری توسط شرکت آتاایرلاینس با هواپیمای امبرائر 50 نفره انجام می‌شود که استمرار آن به استقبال شهروندان زنجانی بستگی دارد.

محسن افشارچی در حاشیه جلسه شورای مسکن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پتانسیلی در استان به نام فرودگاه وجود دارد که متاسفانه خیلی استفاده نشده است، اظهار کرد: از روزی که این سمت به بنده محول شد تمام انرژی را بر این کار گذاشتیم تا در این خصوص حل مشکلی داشته باشیم تا به صورت پایدار مشکل فرودگاه حل شود و بتوانیم از این پتانسیل به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یک راه حل میانی کوتاه مدت در این خصوص پیدا کرده‌ایم که تا حدودی مشکلات گذشته را حل کرده است، بیان داشت: با توجه به اینکه هواپیماهای مورد استفاده در زنجان، هواپیماهای نسبتا پهن پیکر هستند که نیاز به تعداد مسافر زیاد دارند و در این خصوص نیاز به سرمایه‌گذار است.

استاندار زنجان گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های فراوان از سازمان هواپیمایی و همینطور با یکی از شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد از 15 اسفند پرواز رفت و برگشت به مشهد مقدس توسط امبرائر با ظرفیت 50 نفر انجام شود.

افشارچی خاطرنشان کرد: پروازها در روزهای یکشنبه و چهارشنبه خواهد بود و پرواز نوروز و همینطور پروازهای سال 1401 نیز بستگی به استقبال شهروندان زنجانی از این پروازها دارد.

استاندار زنجان با بیان اينکه راه حل اساسی در خصوص مشکل هواپیمایی فرودگاه زنجان این نیست، تصریح کرد: ما به دنبال سرمایه‌گذار هستیم که یک هواپیما برای استان تهیه کنیم و شخصا با چند سرمایه‌گذار صحبت کرده‌ایم که امیدواریم بتوانیم که در سال آینده روش پایداری برای حل مسئله حمل و نقل مسافری و باری از فرودگاه پیدا کنیم تا بتوانیم مقاصد مختلفی را تجربه کنیم.

انتهای پیام/

 

خبرنگار: زهرا نوری

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانفرودگاه زنجاناستاندار زنجانزنجان به مشهد
sedayezanjannews.ir/nx8496


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»