کد خبر: 8608
1401/02/06 - 9:55


اظهار نظر بهمن نصیری ملی‌پوش زنجانی تیم ملی روئینگ قایقرانی پس از مهاجرت به آذربایجان:

یکسال فریبم دادند

ملی‌پوش مهاجرت کرده تیم ملی قایقرانی ایران در واکنش به اخباری که پس از انتشار خبر مهاجرت او در رسانه‌ها منتشر شد گفته که مدیران ورزشی وقت استان به خصوص مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان (علی خلیلی) و دیگر مسئولان استانی زنجان مرا فریب دادند و کار را به جایی رساندند که رفتم

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- ملی‌پوش مهاجرت کرده تیم ملی قایقرانی ایران در واکنش به اخباری که پس از انتشار خبر مهاجرت او در رسانه‌ها منتشر شد گفته که مدیران ورزشی وقت استان به خصوص مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان (علی خلیلی) و دیگر مسئولان استانی زنجان مرا فریب دادند و کار را به جایی رساندند که رفتم.

بهمن نصیری اظهار داشت: مسئولان استان زنجان بدعهدی‌های فراوانی در حق من کردند و بارها و بارها به بنده وعده‌های دروغین دادند.

وی گفت: مشکل بنده مشکل کار بود؛ من برای گذراندن امورات زندگیم مجبور به داشتن شغل بودم؛ از سوی دیگر اردوهای تیم ملی به بنده فرصت نمیداد که بخواهم در جای دیگر کار کنم و یا اقدام به راه‌اندازی شغل آزاد کنم و بنابراین باید مسئولان ورزشی کشور و همینطور استان زنجان برایم اشتغال ایجاد می‌کردند. آن‌ها به فکر ایجاد راهکار و راه‌حل نبودند و فقط قانون را بهانه اصلی توصیف می‌کردند.

نصیری افزود: چندین سال برای تیم ملی کشورم زحمت کشیدم ولی آن‌ها از لحاظ مالی بنده را حمایت مالی نکردند؛ حتی گاهی اوقات پول کرایه رفت و آمد بین زنجان و تهران را نداشتم؛ من پیراهن تیم ملی کشورم را دوست داشتم ولی آقایان و مسئولان اذیتم کردند. در هیچ کجای دنیا اینطور با قهرمانانشان برخورد نمی‌کنند.

وی مطرح کرد: بعد از مهاجرت بنده به آذربایجان رسانه‌ها اعلام کردند که شانس نخست مدال طلا در بازی‌های آسیایی هانگژو به آذربایجان مهاجرت کرد؛ در کجای این کره خاکی با شانس نخست مدال طلا اینطور رفتار می‌کنند؟

نصیری اذعان کرد: مدیران ورزشی وقت استان به خصوص مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان (علی خلیلی) و دیگر مسئولان استانی و از سوی دیگر مسئولان کشوری بنده را چندین سال فریب دادند؛ آیا فراهم کردن یک شغل آنهم برای کسب درآمد اینقدر سخت بود که کسی نتوانست آن را انجام دهد؟ فقط این نکته را یادآور می‌شوم که عملکرد مسئولان و وعده‌های آنان سبب شد که من ایران را ترک کنم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم


صدای زنجانبهمن نصیریقایقرانیمهاجرت
sedayezanjannews.ir/nx8608


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»