کد خبر: 8984
1401/04/12 - 12:0


افزایش ۲۴۷ درصدی قیمت روغن نباتی در یکماه اخیر

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به روغن نباتی جامد با ٢٤٧,٢ درصد و روغن مایع با ٢٣٣.٨ درصد و پنیر ایرانی پاستوریزه با ٥٥.٧ درصد بوده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به روغن نباتی جامد با ٢٤٧,٢ درصد و روغن مایع با ٢٣٣.٨ درصد و پنیر ایرانی پاستوریزه با ٥٥.٧ درصد بوده است.

در خرداد ماه ١٤٠١ تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام "ماکارونی" با ٥٦,١ درصد ،" شیرینی خشک " با ٢٧.٦ درصد و " رشته آش " با ٢٥.٥ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها:

در این گروه، اقلام "مرغ ماشینی" با ٣٢,٥ درصد ،"گوشت گاو یا گوساله" با ١٦.٠ درصد و "گوشت گوسفند"  با ٧.٤ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "روغن نباتی جامد" با ٢٤٧,٢ درصد و " روغن مایع " با ٢٣٣.٨ درصد و " پنیر ایرانی پاستوریزه " با ٥٥.٧ درصد بوده است.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " خربزه " با ٣١,١ درصد،" هلو" با ٢٢.٧ درصد می­باشد. همچنین در این گروه بیشترین کاهش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " هندوانه " با ٢.٤- درصد می باشد.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " هویج فرنگی "  با ٢٨,٥ درصد، "بادمجان" با ١٣.٨ درصد و " سیب زمینی " با ١٣.٥ درصد می­‌باشد.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "سس مایونز" با ٢٧,٧ درصد و "قند" با ١٨.٩ درصد می‌­باشد

 

انتهای پیام

 

منبع:ایلنا


صدای زنجانحذف ارز ترجیحیافزایش قیمت محصولات پروتئینی
sedayezanjannews.ir/nx8984


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»