کد خبر: 9164
1401/06/06 - 13:42


عضو هیئت رئیسه انجمن نمایشگاه‌های ایران:

نمایشگاه‌ها نبض تولید هستند

فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان- عضو هیأت رئیسه انجمن نمایشگاه‌های ایران گفت: نمایشگاه در واقع یک صنعت بدون دود است و ظرفیت بسیاری دارد، درخواست ما از تولید‌کنندگان هم این است که از این ظرفیت استفاده کنند به دنبال بستر توسعه تجارت باشند.

سید رضا قندیلی با اشاره به فعالیت گسترده نمایشگاه کاسپین برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اظهار کرد: خوشبختانه در چند ماهه اخیر شاهد اتفاقات مثبتی در نمایشگاه بودیم که از جمله آن اخذ مجوز برگزاری نمایشگاه‌های خارجی از سازمان توسعه بود.

عضو هیئت رئیسه انجمن نمایشگاه‌های ایران با اشاره به پیگیری انجام شده برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در ترکیه و عراق افزود: همچنین با پیگیری صورت گرفته نمایندگی نمایشگاه‌های خارجی در زنجان گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده در نمایشگاه کاسپین برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی گفت: عام فروشی یا خرده‌فروشی در نمایشگاه منع شده است و دیگر نمایشگاه عمومی در کنار نمایشگاه تخصصی برگزار نمی‌شود تا فرصت بیشتری برای مذاکرات تجاری ایجاد شود.

قندیلی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا افزود: این نمایشگاه برای تأمین مایحتاج عموم مردم در برهه‌های زمانی مختلف برگزار می‌شود که نمونه آن نمایشگاه ضیافت بود که در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

عضو هیأت رئیسه انجمن نمایشگاه‌های ایران با اشاره به اینکه تا پایان سال 15 نمایشگاه در محل نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی کاسپین برگزار خواهد شد، افزود: نمایشکاه مادر، کودک و نوجوان، نمایشگاه صنعت ساختمانی و توانمندی صنایع کوچک از جمله این نمایشگاه‌هاست.

وی با اشاره به ظرفیت 5 هزار متری نمایشگاه بین‌المللی کاسپین بیان کرد: نمایشگاه کانال بزرگی برای توسعه صادرات محسوب می‌شود، پس باید فرصت سرمایه‌گذاری در نمایشگاه ایجاد شود.

قندیلی با اشاره به توانمندی استان در حوزه اقتصادی به ویژه صنعت گفت: ما در نمایشگاه برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کرده‌ایم، اما اگر غرفه‌داران با همدیگر قرارداد می‌بندند، انتفاعی از آن نداریم، بلکه دنبال ایجاد فرصت برای توسعه اقتصاد استان هستیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه جریان زنده است و در واقع نبض تولید محسوب می‌شود، افزود: ما به دنبال ایجاد محیطی شیک همانند محل اداره برای حضور سرمایه‌گذاران به منظور تعاملات تجاری هستیم.

قندیلی افزود: نمایشگاه در واقع یک صنعت بدون دود است و ظرفیت بسیاری دارد، درخواست ما از تولید‌کنندگان هم این است که از این ظرفیت استفاده کنند به دنبال بستر توسعه تجارت باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: آرش افشار

اقدام کننده: دبیر تحریریه

صدای زنجانرضا قندیلینمایشگاه کاسپین
sedayezanjannews.ir/nx9164


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»