کد خبر: 9614
1402/02/10 - 15:51


مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان زنجان:

دوسالانه غزل منزوی در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دوسالانه غزل منزوی در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی‌خانی: مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دوسالانه غزل منزوی در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

«امراله حسنی»، مدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه یکی از بحث‌هایی که در روزهای گذشته طی جلساتی در این رابطه صحبت شد، بحث دوساله غزل منزوی بود، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره حتمی خواهد بود، منتهی این جشنواره برای نیمه دوم سال برنامه‌‌‌ریزی خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال تلاشمان بر این است که این جشنواره متفاوت از دو سال قبل برگزار شود و سعی خواهیم کرد با تبلیغات بیشتر، مخاطبین بیشتری نسبت به دو سال قبل جذب کنیم.

این مسئول با اشاره به برخی از برنامه‌های فرهنگی نیمه اول سال، اظهار کرد: مروری بر آثار سینما مستند ایران ( برای اولین بار در استان برگزار میشود)، جشنواره آیین‌های سنتی آذری‌زبانان(به صورت ملی برگزار خواهد شد)، جشنواره بین‌المللی پانتومیم( در اواخر تیرماه و به صورت بین المللی برگزار خواهد شد) از برنامه‌های نیمه اول سال خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه 380 کانون فرهنگی در سطح استان داریم، اظهار کرد: ثبت نام کلاس‌های اوقات فراغت تابستان در فرهنگسراهای استان و کانون‌های فرهنگی مساجد آغاز شده است. کانون مساجد برنامه فرهنگی و هنری خود را برای اوقات فراغات تابستان شروع خواهد کرد. ضمن اینکه نزدیک هزار مجموعه فرهنگی و هنری زیر نظر ارشاد هستند که در این زمینه برای اوقات فراغت تابستان مهیا می‌شوند.


انتهای پیام /

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجاندوسالانه غزل منزوی در زنجانمدیرکل فرهنگ‌و‌ارشاد اسلامی استان زنجانامراله حسنی
sedayezanjannews.ir/nx9614


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»