کد خبر: 9665
1402/02/30 - 12:43


پاسخ مدیرکل راه‌آهن منطقه شمال غرب کشور به مشکلات در خدمات‌رسانی قطارهای مسیر زنجان-مشهد و حذف قطار میانه-تهران؛

قطارهای زنجان– مشهد و میانه - تهران حذف نشده‌اند

منوچهر صفری: تعمیرات فصلی؛ عامل بروز مشکل خدمات‌رسانی به مسافران زنجان- مشهد و میانه- تهران

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ زهره میرعیسی خانی: مدیرکل راه‌آهن منطقه شمال غرب کشور از تعمیرات فصلی راه‌آهن زنجان خبر داد و اظهار کرد: به‌هرحال برخی از قطارها در برهه‌ای نیاز به تعمیرات دارند که تغییر یکی از قطارهای مسیر زنجان- مشهد و حذف مسیر میانه- تهران به دلیل این تعمیرات است که به‌زودی این قطارها به مسیر خود بازخواهند گشت.

به دنبال گلایه تعدادی از همشهریان نسبت به وضعیت قطار زنجان- مشهد به صدای زنجان گفتند: راه‌آهن زنجان، قطار سابق زنجان مشهد را تغییر داده است و یک قطار درجه‌ 2 یا 3 را جایگزین آن کرده است که کیفیت چندانی ندارد. تا چه زمانی بنا است که قطارهای مرغوب به شهرهای دیگر ارسال شود؟ چرا باید حقوق مردم زنجان توجهی نشود؟ مسئولین در این زمینه باید پاسخگو باشند.

در این زمینه منوچهر صفری، مدیرکل راه‌آهن منطقه شمال غرب کشور، با اشاره به اینکه این مسائل به تعمیرات فصلی راه‌آهن مربوط است، اظهار کرد: ما دو قطار «زنجان مشهد» داریم که یک مورد متعلق به شرکت «رجا» و دیگری متعلق به «بنیاد فدک» است. بنیاد فدک رام خود را عوض کرده است و قطار جایگزین نیز 4 ستاره و درجه‌یک است ولی قطار سابق را برای تعمیرات فرستاده است و نهایتاً 2 ماه اتی همان «رام» برمی‌گردد ولی کیفیت آن چندان تفاوتی ندارد.

**قطار میانه- تهران به علت تعمیرات حذف‌شده  و تا ماه آینده دوباره به مسیر برمی‌گردد

برخی دیگر از شهروندان هم از حذف قطار میانه به تهران خبر دادند و گفتند: گویا قطار میانه به تهران که اکثر زنجانی ها برای سفر به تهران از آن استفاده می کنند، حذف‌شده است.

منوچهر صفری، مدیرکل راه‌آهن منطقه شمال غرب کشور، همچنین درباره دلیل حذف این مسیر، در گفت‌وگو با صدای زنجان گفت: قطار میانه- تهران نیز به خاطر تعمیرات حذف‌شده است که تا دهم ماه آینده دوباره به مسیرخود برمی‌گردد.

وی بابیان اینکه این تعمیرات فصلی است و قطارها هرچند مدت باید برای تعمیرات به متخصصین امر سپرده شوند، اظهار کرد: در حقیقت قطار میانه به تهران به جهت تعمیرات موقت تا دهم خردادماه نخواهد بود. قطار زنجان مشهد را هم حذف نکردند بلکه یک قطار دیگر جایگزین آن شده است. پس از بازسازی بین دو ماه تا سه ماه قطارهای مربوط به مسیر بازمی‌گردد.

 

انتهای پیام/

 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانقطارهای زنجان– مشهدمدیرکل راه‌آهن منطقه شمال غرب کشور
sedayezanjannews.ir/nx9665


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»