کد خبر: 9678
1402/03/01 - 9:23


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان

استعفای عضو شورای شهر زنجان؛ غیررسمی است

عضو علی‌البدل شورای شهر،مدیرکل آموزش‌وپرورش است وقطع به‌یقین ایشان باید بین شورا و مدیر کلی یکی را انتخاب کنند

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز / زهره میرعیسی‌خانی: باوجود انتشار اخبار مربوط به استعفای «انسیه ابو بصیر»، عضو شورای شهر برای حضور در انتخابات مجلس، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان این استعفا را غیررسمی دانسته و به صدای زنجان می‌گوید: این استعفا باید روند قانونی خود را طی کند تا به‌صورت رسمی پذیرفته شود.

«سعید خلجی»، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان در خصوص استعفای انسیه ابو بصیر با اشاره به اینکه استعفای ایشان هنوز به‌صورت غیررسمی است، اظهار کرد: ایشان استعفای خود را به رئیس شورای شهر تقدیم کردند و در حال باید استعفای ایشان در جلسه رسمی شورای شهر به بحث گذاشته شود تا اگر شورا استعفای ایشان را تائید کند، استعفای ایشان به هیئت تطبیق ارسال و پس از طی مراحل قانونی ایشان از شورا خارج شوند.

به گفته این مسئول، به‌محض اینکه فرآیند خروج این عضو شورای شهر تائید شود، طبق ماده 8 قانون تشكيلات، موضوع توسط رئیس شورا به فرماندار ابلاغ می‌شود و فرماندار موظف است عضو علی‌البدل را برای حضور در شورا دعوت کند.

 مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان بابیان اینکه عضو علی‌البدل شورای شهر در حال حاضر علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش‌وپرورش است، افزود قطع به‌یقین ایشان باید بین شورا و مدیر کلی آموزش‌وپرورش یکی را انتخاب کنند چراکه مشمول منع هم‌زمان هستند و ایشان نمی‌توانند باوجود مدیرکل آموزش‌وپرورش بودن، در شورا فعالیت داشته باشند.

 به گفته خلجی، در صورت تائید استعفای انسیه ابو بصیر، علی اسماعیلی به‌صورت رسمی به شورای شهر دعوت خواهند شد و ایشان باید به‌صورت کتبی در این زمینه اعمال موضع کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه آیا استعفای دیگری به‌جز استعفای خانم ابو بصیر در بین مسئولان شهرداری‌ها و شوراها وجود داشته است، اذعان کرد: تاکنون هیچ موردی به‌جز استعفای خانم ابو بصیر به دست ما نرسیده است، درحالی‌که استعفای ایشان نیز به‌صورت غیررسمی است و باید در جلسه شورا تائید شود.


انتهای پیام/

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانشورای شهر زنجان
sedayezanjannews.ir/nx9678


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»