کد خبر: 9914
1402/04/19 - 9:5


معاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۲۸ واحد مسکونی پروژه "M۱" در زنجان تا پایان شهریور تحویل می‌شود

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان زنجان پیشرفت فیزیکی در پروژه M۱ را بیش از ۶۰‌ درصد اعلام کرد و ‌گفت: بلوک‌های ۷ و ۸ در فاز اول به تعداد ۱۲۸ واحد مسکونی اواخر شهریورماه آماده تحویل به متقاضیان است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سعید شاهین‌فر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پروژه M۱ شامل هشت بلوک بوده و هر بلوک شامل ۶۴ واحد مسکونی است و هشت طبقه مسکونی و دو طبقه پارکینگ برای این پروژه تعریف شده است، اظهار کرد: در بلوک 8 نمای شسته به صورت کامل تمام شده و در بلوک هفت نیز ۸۰ درصد نما اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه در بلوک ۶ نیز تقریبا ۳۰ درصد عملیات نما تمام شده و عملیات آستر هم به صورت کامل به اتمام رسیده است، اظهار کرد: در بلوک چهار عملیات نما به صورت آستر شروع شده و برای سایر بلوک‌ها نیز قرارداد منعقد شده و به ترتیب انجام می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه عملیات گچ کاری همه دیوارهای هشت بلوک تمام شده و تنها عملیات گچ کاری سقف مانده که به زودی انجام می‌شود، گفت: عملیات سفیدکاری بلوک هشت شروع شده و این کار برای دو واحد مسکونی به صورت کامل انجام شده و واحدهای بعدی هم در حال انجام است.

شاهین‌فر با تاکید بر اینکه تاسیسات برق و مکانیکی در هشت بلوک در حال انجام است، تاکید کرد: تاسیسات برق و مکانیک بلوک‌های ۸ و ۷ و ۶ تمام شده و بلوک ۵ نیز طی بازه یک هفته به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه کف‌سازی بلوک‌های ۶، ۷، ۸ تمام شده است، افزود: در بلوک هشت عملیات کاشی‌کاری چند روز آینده به اتمام می‌رسد و کاشی کاری بلوک هفت نیز شروع شده و کاشی کاری بلوک ۶ نیز بیش از ۳۰ درصد انجام شده است.

معاون مسکن و ساختمان با بیان اینکه همه درب‌های ضد سرقت و ضد حریق خریداری و در کارگاه همزمان بعد از اتمام کاشی‌کاری نصب می‌شود، گفت: همچنین پنجره های UPVC هم تهیه شده و بعد از اتمام نما نصب می‌شود.

شاهین‌فر با اشاره به اینکه محوطه سازی بلوک ها هم توسط شرکت تدبیر عمران انجام خواهد شد، تصریح کرد: نقشه اجرایی توسط مشاور راهنما در دست تهیه است.

وی افزود: بعد از واگذاری بلوک ۷ و ۸ در شهریور ماه، بلوک‌های ۶ و ۵ ،۴ در فاز دوم و بلوک‌های ۱، ۲ و ۳ در فاز سوم آماده تحویل به متقاضیان است.

وی بر لزوم تامین به موقع زیرساخت‌ها در این پروژه تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به تامین آب، برق و مخابرات همکاری لازم را مد نظر قرار دهند.


صدای زنجانمعاون مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان زنجانمسکن ملی
sedayezanjannews.ir/nx9914


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»