کد خبر: 9985
1402/04/29 - 11:23


خرید تضمینی گندم استان زنجان از مرز 100 هزارتن عبور کرد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از افزایش بیش از 30 درصدی خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجانی از 25 خرداد تا 28 تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/  ولی اله زمانی در تشریح جزئیات این خرید تضمینی، اظهار کرد: بیش از 100 هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی 1402 برداشت کرده‌اند از طریق 35 مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است.

ولی اله زمانی اظهار کرد: تاکنون 11700 محموله گندم از 4800 گندمکار خریداری و در سلیوهای ملکی و خصوصی جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره می شود.

وی ادامه داد: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم 15 هزارتومان می باشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بیش از 260 میلیارد ریال از بهای خرید تضمینی گندم کشاورزان زنجان که تا تاریخ 5 تیر 1402 گندم خود را تحویل سیلوهای ملکی و خصوصی داده بودند، پرداخت گردیده است.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و جای هیچ نگرانی نیست، خاطرنشان کرد: باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می گردد.

ولی اله زمانی در خصوص پرداخت وجه گندم به کشاورزان افزود: پس از تحویل گندم به مراکز خرید و ثبت اسناد مربوطه فایل پرداخت وجه، به بانک کشاورزی ارسال و بعد از طی مرحل اداری به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمدیرکل غله استان زنجانخرید تضمینی گندم
sedayezanjannews.ir/nx9985


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»