کد خبر: 9989
1402/04/29 - 16:42


معاون خدمات شهری شهرداری زنجان؛

3 نقطه زنجان دچار آبگرفتگی شد

بارش شدید باران در شهر زنجان روز پنجشنبه 29 تیرماه 1402 موجب آبگرفتگی معابر و مسیل‌ها شد. ناگفته نماند که سازمان هواشناسی در روزهای گذشته با صدور اخطاریه‌ای نسبت به آن هشدار داده بود.

پایگاه خبری صدای زنجان
متن کامل محتواپایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ «غلامحسن احمدی»، معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در گفت‌وگو با صدای زنجان با اشاره به اینکه به علت بارش امروز (پنجشنبه 29 تیرماه 1402) 3 نقطه از شهر دچار ابگرفتگی شده است که همکاران شهرداری در تلاش برای رفع آبگرفتگی‌ها هستند، اظهار کرد: کانال‌ها و گذرهای آب را بازگشایی شد و هم اکنون تردد در سطح شهر برقرار است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و امید است که مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: شدت باران امروز کانال‌ها و دریچه‌هایی که در گرمای تابستان دچار گرفتگی شده بود را پاکسازی کرد و اگر این بارش برای شهر و شهروندان مشکل جدی ایجاد نکند کل شهر یک شست‌وشوی اساسی شده است.

این مسئول با بیان اینکه کنار پل ولیعصر(عج) و زیرپل سرباز گمنام از نقاطی بودند که تا این لحظه دچار آبگرفتگی شده است و نیروهای شهرداری برای پاکسازی این منطقه حرکت کردند، گفت: وقوع بارش رگباری در روز جاری موجب شکستگی تنه چند درخت و آبگرفتگی در اطراف پل ولیعصر شده است و به صورت کلی در خیابان بعثت و منطقه بیسیم نیز مشکلاتی وجود داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری زنجان در پاسخ به سوال زنجان مبنی بر اینکه آیا مناطقی که در بارندگی گذشته دچار مشکل شدند نیز اظهار کرد: در این مناطق صرفا بحث پاکسازی رخ داد و برخی از کارهای مربوط به مشکلات این منطقه در مرحله اجرا بود که کانال میدان ارتش تا شهرک نصر به پیمانکار واگذار شده و کارش را تازه شروع کرده است. این موارد جزو موضوعاتی است که برای طولانی مدت باید به آن توجه شود. 

اقدام کننده: سروش سلطانی

صدای زنجانمعاون خدمات شهری شهرداری زنجانبارش بارانآبگرفتگی
sedayezanjannews.ir/nx9989


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»