کد خبر: 10107
1402/05/18 - 16:2


رئیس دانشگاه آزاد زنجان در بازدید از صدای زنجان؛

رویکرد دانشگاه آزاد آموزش «مهارت» به دانشجویان است

رئیس دانشگاه آزاد زنجان گفت: برای توسعه و رونق اقتصادی استان زنجان، دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیلان را با رویکرد جدید آموزشی به بازار کار هدایت می‌کند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نوز/ لیلا محمدی: رئیس دانشگاه آزاد زنجان گفت: برای توسعه و رونق اقتصادی استان زنجان، دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیلان را با رویکرد جدید آموزشی به بازار کار هدایت می‌کند.

احمد نقی لو، رئیس دانشگاه آزاد زنجان چهارشنبه (18 مردادماه 1402) در بازدید از دفتر صدای زنجان که به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت با تأکید بر اینکه رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مهارت به دانشجویان است، اظهار کرد: تاکنون تقاضاها برای دانشگاه آزاد اسلامی کسب مدرک بوده است، اما رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی کسب مهارت برای راه‌اندازی شغل است.

وی با اشاره به تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد گفت: تعداد این فارغ‌التحصیلان نشان می‌دهد که دانشگاه آزاد به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده است و همچنان پیگیر انجام‌وظیفه است.

رئیس دانشگاه آزاد زنجان بابیان اینکه « توسعه استان زنجان درگرو توسعه آموزش از مقطع ابتدایی تا عالی» است، ابراز کرد: شاهد توسعه در مقطع کاردانی در راستای رویکرد جدید دانشگاه آزاد هستیم، چراکه معتقدیم جامعه به فرد متخصص و فنی نیاز دارد.

وی با اشاره به همکاری این دانشگاه با واحدهای صنعتی در راستای افزایش ارتباط بین صنعت و دانشگاه نتایج حاصله را مؤثر دانست که همچنان ادامه‌دار است چراکه فارغ‌التحصیلان این دانشگاه پس از فراغت از تحصیل وارد بازار کار می‌شوند که توسعه اقتصادی را در پی دارد.

مسیح الله سلطانی، مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز صدای زنجان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه «تخصص» در تولید باکیفیت و بازارپسند بودن محصولات و تولیدات نهایی، حرف اول را می‌زند، گفت: ورود دانشگاه آزاد به امر پرورش متخصص جهت ورود به بازار کار قطعاً اتفاق خوشایندی است و صدای زنجان آمادگی انعکاس نتایج مثبت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و تأثیر این مهم در اقتصاد و توسعه استان زنجان را دارد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآموزش مهارتدانشگاه آزاد
sedayezanjannews.ir/nx10107


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»