کد خبر: 10152
1402/05/25 - 12:59


برنده مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان مشخص شد

مدیر کل صمت استان: پس از تعیین برنده مزایده ، انتظار داریم عملیات برداشت پسماند با سرعت آغاز شود

پایگاه خبری صدای زنجان

طی برگزاری آخرین جلسه مزایده پس از تائید پاکات "ب" و بازگشایی پاکات "ج" برنده مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماند های شهرک تخصصی روی زنجان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای زنجان نیوز طی برگزاری آخرین جلسه مزایده پس از تائید پاکات "ب" و بازگشایی پاکات "ج" برنده مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماند های شهرک تخصصی روی زنجان مشخص شد.

 مهندس مجید گلشنی مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان در این جلسه اظهار داشت : اسناد مزایده مدیریت برداشت و فروش پسماندهای شهرک تخصصی روی زنجان در 22 اسفند سال 1401 بارگذاری شد و در طی این مدت به منظورایجاد فرصت مناسب و یکسان برای کلیه متقاضیان جهت شرکت ، این مزایده در چند مرحله تمدید گردید.

 وی افزود : پس از برگزاری جلسات متعدد کمیته فنی ، بررسی اسناد ارائه شده و بازگشایی پاکات "الف" و "ب" در این جلسه پاکات "ب" تائید و با بازگشایی پاکات "ج" ، شرکت بهارستان کیش با احراز کلیه شرایط ، به عنوان برنده این مزایده مشخص گردید.

 این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه بزرگ در کشور به عنوان تجاری سازی پژوهشی مطرح است عنوان کرد: پس از انجام طرح های مختلف پژوهشی توسط اساتید علمی دانشگاه ها ، عملیات تجاری سازی این پژوهش هم اکنون در حال اجراست.

 مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد : هم اکنون پس از تعیین برنده مزایده ، انتظار داریم عملیات برداشت پسماند با سرعت آغاز شده و تا زمان فرارسیدن فصل سرما بخشی از تعهدات صورت گرفته محقق شود.

 وی یادآور شد: عملیات ثبت در سامانه فروش ، تهیه طرح زیست محیطی و احداث آزمایشگاه و باسکول از جمله مواردی است که باید در اسرع وقت صورت پذیرد.


صدای زنجانپسماندمحیط زیست
sedayezanjannews.ir/nx10152


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»