کد خبر: 10172
1402/05/28 - 15:44


۹۷۴ خانواده زنجانی دارای سه فرزند و بیشتر، واجد شرایط دریافت زمین شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از ۲ هزار و ۱۷۱ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در این استان که متقاضی دریافت زمین و مسکن بودند، ۹۷۴ خانواده واجد شرایط، تایید شدند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از ۲ هزار و ۱۷۱ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در این استان که متقاضی دریافت زمین و مسکن بودند، ۹۷۴ خانواده واجد شرایط، تایید شدند.

اصغر اسماعیلی افزود: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وظایف ویژه ای بر عهده وزارت راه و شهرسازی گذاشته شده و به تبع آن در استان ها نیز در این جهت انجام اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد، اظهار کرد: مبنای ثبت نام متقاضیان واجد شرایط برای دریافت زمین و مسکن، از تاریخ ابلاغ این قانون به تاریخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ است.

اسماعیلی گفت: بر این اساس خانوارهایی که از این تاریخ دارای فرزند سوم و بیشتر می شوند می توانند برای دریافت زمین یا واحد مسکونی از طریق سامانه ثبت نام به آدرس (saman.mrud.ir ، اقدام کنند.

وی افزود: زمین های اهدایی با توجه به شرایط جمعیتی استان ها می تواند به صورت تک نفره یا ۲ نفره باشد و در برخی استان ها که محدودیت زمین وجود دارد، این تسهیلات می تواند در قالب ساخت و تحویل واحدهای مسکونی انجام شود.

وی به اولویت های واگذاری زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این اولویت ها تعداد فرزندان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: خانوارهایی که در گذشته از تسهیلات فرم ج (وام یارانه دار دولتی) برای احداث یا خرید مسکن استفاده کرده اند، برای بار دوم نیز می توانند از این ظرفیت در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای دریافت زمین و مسکن بهره بگیرند.

منبع: ایرنا


صدای زنجانزمین و مسکنتسهیلات
sedayezanjannews.ir/nx10172


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»