کد خبر: 10530
1402/07/19 - 15:10


استاندار زنجان مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری استان زنجان در «تصفیه فاضلاب»

محسن افشارچی: هدایت پساب تصفیه‌شده به شهرک‌های صنعتی برای مصارف صنایع از برنامه‌های مجموعه استان است

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: محسن افشارچی، استاندار زنجان در مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی انتقال آب سد تالوار به شهرستان خدابنده (19 مهرماه 1402) با اشاره به اینکه برای حل چالش‌های حوزه آب در استان چند کار به طور همزمان در دست انجام است، اظهار کرد: مهم‌ترین آنها به پایان رساندن پروژه‌های نیمه کاره سدسازی و طرح‌های انتقال آب در استان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های جدید از دیگر اقدمات برای حل چالش‌های حوزه آب در استان است، ادامه داد: بیشتر احداث سدهای کوچک مقیاس را در دست پیگیری داریم.

افشارچی با اشاره به اینکه پروژه‌های استحصال آب نیز که نیاز به هزینه های زیادی هم ندارد در استان جزو اولویت ها است، تاکید کرد: به همین منظور اتصال ۶۰ درصد از خانه‌های شهر زنجان به فاضلاب انجام شده و قرارداد فاضلاب شهر ابهر نیز منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه برای تصفیه فاضلاب در استان سرمایه‌گذاری کردیم، تصریح کرد: هدایت این آب به سمت شهرک‌های صنعتی برای مصارف صنایع از برنامه‌ها در این حوزه است.

افشارچی همچنین از سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به زنجان خبر داد و گفت: وی ۳یا ۴ ماه دیگر به زنجان سفر خواهد داشت و در این سفر پکیجی از برنامه‌های حوزه آب به وی ارائه خواهد شد.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانپروژه‌های استحصال آبپروژه‌های نیمه کاره سدسازیاستاندار زنجان
sedayezanjannews.ir/nx10530


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»