کد خبر: 10550
1402/07/23 - 11:21


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت در قالب طرح اقدام ملی مسکن، آبرسانی به بیش از 19 هزار واحد مسکونی در این طرح را هدف گذاری کرده است.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ علیرضا جزء قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن جزء استان‌های پیشرو در کشور است و شرکت آب و فاضلاب نیز تا کنون 2 هزار واحد مسکونی را آبرسانی و بیش از 6 هزار واحد مسکونی، آماده نصب انشعاب است.

وی افزود: تا کنون برای آبرسانی به واحدهای مسکونی اقدام ملی مسکن در استان زنجان اعتباری بالغ بریک هزار و300 میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن نیز 6 هزار میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در ارائه خدمات جمع آوری فاضلاب نیز تا کنون انشعاب فاضلاب یک هزار و 144 واحد مسکونی نصب شده است.

وی عمده شهرک های مسکونی احداث شده در قالب این طرح را شهرک های کوی زنگان و کوی زیتون معرفی کرد که بیش از 13 هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند.

جزء قاسمی افزود: افزون بر شهرک های کوی زنگان و زیتون، طرح اقدام ملی مسکن در 10 نقطه دیگر شهر زنجان با احداث بالغ بر 3 هزار و 600 واحد مسکونی در حال انجام است.

این مسئول بیان داشت: احداث مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر شهر زنجان، در تمامی شهرستان‌های استان زنجان نیز در دست اجرا قرار دارد که کار آبرسانی به این واحدها با اولویت در دستور کار شرکت آبفا قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز عملیات آبرسانی به بیش از 14 هزار و 700 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر، توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان انجام شده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآب و فاضلابمسکن ملی
sedayezanjannews.ir/nx10550


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»