کد خبر: 11048
1402/10/11 - 13:58


اگهی مزایده اموال غیر منقول

اگهی مزایده اموال غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۹۱۸

پایگاه خبری صدای زنجان

اگهی مزایده اموال غیر منقول پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۹۱۸

به موجب پرونده اجرائی کلاسه ۱۴۰۱۰۱۹۱۸ یک دانگ مشاع از ششدانگ پلاک ثبتی شماره ۱۲۷۴۷ فرعی از ۴۳ اصلی مفروز و مجزی از ۸۰۴ فرعی از اصلی مذکور قطعه ۲ بخش ۷ زنجان استان زنجان به مساحت ۱۵۲/۷۷ متر مربع به آدرس زنجان - شهرک کارمندان - فاز ۲ - خیابان ۴ غربی قطعه ۸۰۴ طبقه همکف  واحد شرقی (واحد شماره 2)که با شماره مستند مالکیت ۲۲۳۸۵ تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۸ دفترخانه اسناد رسمی شماره ۵۴ شهر زنجان استان زنجان موضوع سند مالکیت اصلی بشماره چایی ۲۲۸۲۰۲ سری ب سال ۹۴ با شماره دفتر الکترونیکی ۱۳۹۵۲۰۳۲۷۰۰۱۰۰۲۵۵۷ O که در صفحه ۳۵۳ دفتر املاک جلد 675 ذیل شماره ۷۰۷۴۷ بنام آقای وحید / احمدی ثبت گردیده است. و برابر دستور شماره ۱۴۰۱۰۵۸۲۷۰۸۵۰۰۳۲۴۸ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ صادره از اداره اجرای اسناد رسمی زنجان در قبال طلب خانم الناز اسلامی بازداشت گردیده است .

مشخصات ملک

یک قطعه اپارتمان نوع ملک طلق با کاربری مسکونی به پلاک ثبتی ۱۲۷۴۷ فرعی از ۴۳ اصلی، مفروز و مجزا شده از ۸۰۴ فرعی از اصلی مذکور ، قطعه ۲ واقع در بخش ۰۷ ناحیه حوزه ثبت ملک ناحیه 00 یک زنجان استان زنجان به مساحت  152/77 متر مربع. متن ملک آپارتمان قطعه دوم تفکیکی مفروز و مجزی شده از شماره ۸۰۴ فرعی از ۴۳ اصلی، به مساحت (152/77)یکصد و پنجاه و دو متر و هفتاد و هفت دسیمتر مربع، واقع در همکف که (۵/۳۱) پنج متر و سی و یک دسیمتر مربع أن بالكن مسقف است.

حدود اربعه ملک برابر پاسخ استعلام اداره ثبت منطقه یک زنجان : شمالا دیوار و پنجره است بطول (۴۰/ ۶ ) شش متر و چهل سانتیمتر به فضای معبر مجاور شرقا:دیواریست بطول (۰۸/ ۲۰ ) بیست متر و هشت سانتیمتر به درز انقطاع جنوبا: در سه قسمت، اول دیواریست بطول (۱/۹۷ ) یک متر و نود و هفت سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی دوم دیوار و پنجره است بطول ۲۱ / ۲ ) دو متر و بیست و یک سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی سوم دیوار ولبه بالکن بطول (۳/۸۵) سه متر و هشتاد و پنج سانتیمتر به فضای حیاط مشاعی غربا در شش قسمت که قسمتهای سوم و پنجم آن شمالی،است.اول دیواریست مشترک بطول (۱/۳۸ ) یک متر و سی و هشت سانتیمتر به آپارتمان قطعه ۱ دوم دیواریست مشترک بطول (13/18)سیزده متر و هجده سانتیمتر به آپارتمان قطعه ۱ سوم دیواریست بطول (0/72) هفتاد و دو سانتیمتر به آسانسور چهارم دیواریست بطول (۱/۷۵ ) یک متر و هفتاد و پنج سانتیمتر به آسانسور پنجم دیواریست بطول (۰/۳۸) سی و هشت سانتیمتر به راه پله ششم درب و دیوار است بطول( ۵/۰۸) پنج متر و هشت سانتیمتر به راه پله. مشخصات منضمات ملک:*انباری قطعه ۸ به مساحت 3.62متر مربع به حدود اربعه شمالا دیواریست بطول (2/64)دو متر و شصت و چهار سانتیمتربه محوطه مشاعی شرقا:درب و دیوار است بطول (1/37) یک متر و سی و هفت سانتیمتر به محوطه مشاعی جنوبا: دیواریست مشترک بطول(۲/۶۴) دو متر و شصت و چهار سانتیمتر به انباری قطعه ۷ غربا:در دو قسمت اول دیواریست بطول (۰/۹۰) نود سانتیمتر به آسانسور دوم دیواریست بطول (0/47) چهل و هفت سانتیمتر به راه پله.*پارکینگ قطعه ۱ به مساحت ۱۲.۵ متر مربع واقع در طبقه زیر زمین به حدود اربعه:شمالا:خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (۲/۵۰) دو متر و پنجاه سانتیمتر شرقا:خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (۵/۰۰) پنج متر جنوبا خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (۲/۵۰) دو متر و پنجاه سانتیمتر غربا خط فرضی به محوطه مشاعی است بطول (5/00) پنج متر.

برابر نظر کارشناس رسمی دادگستری حدود و موقعیت ملک با حدود مندرج در استعلام ثبتی و سند مالکیت منطبق میباشد. آپارتمان مورد نظر در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی ۱۰ واحد ۶ طبقه اسکلت بتنی به قدمت بیش از ۱۱ احداث شده است. ساختمان دارای طبقات زیر زمین با کاربری پارکینگ و انباری - همکف و چهار طبقه روی همکف در هر طبقه ۲ واحد مسکونی میباشد. واحد مسکونی دارای فضاهای هال و پذیرایی- ۳ اتاق خواب - آشپزخانه - حمام و سرویس بهداشتی میباشد.آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام با کاشی با سرامیک و دیوارهای هال و پذیرائی و اتاقها با کاغذ دیواری و کف کل واحد با لیمنت فرش شده است سقف کلیه فضاها دارای سقف کاذب متناسب با هر فضا اجرا شده است.پنجره های از نوع یو پی وی سی با شیشه دو جداره و نوع دربهای داخلی از چوبی با روکش اچ دی اف و نوع درب ورودی از نوع ضد سرقت می باشد . نوع سیستم گرمایشی ، پکیج با رادیاتور پنلی و سیستم سرمایشی از نوع کولر گازی میباشد.آپارتمان موصوف دارای انشعابات آب و برق و گاز مجزا است. نمای مجتمع سنگ اجرا گردیده و راه دسترسی به مجتمع از طریق یک درب فلزی نفر رو یک درب فلزی سواره رو ریموت دار میسر میگردد مجتمع دارای آسانسور نفر بر و آیفون تصویری و کف پارکینگ سرامیک می‌باشد. برابر نظر کارشناس رسمی دادگستری مقدار یکدانگ مشاع از ششدانگ ملک مورد نظر به مبلغ 8/613/333/33 ریال(هشت میلیارد و ششصد و سیزده میلیون و سیصد و سی و سه هزار و سیصد و سی و سه ریال) ارزیابی گردیده است. که از ساعت ۹ الی ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ در اداره اجرای اسناد رسمی زنجان واقع در زنجان خیابان کارگران (صفا) کوچه گنج خانلو از طریق مزایده به فروش میرسد. مزایده مقدار یک دانگ مشاع از ششدانگ پلاک فوق از مبلغ 8/613/333/333 (هشت میلیارد و ششصد و سیزده میلیون و سیصد و سی و سه هزار و سیصد و سی و سه ریال) شروع و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته می‌شود لازم به ذکر است پرداخت بدهیهای مربوط به ،آب برق گاز اعم از حق انشعاب و یا حق اشتراک و مصرف در صورتی که مورد مزایده دارای آنها باشد و نیز بدهی‌های مالیاتی و عوارض شهرداری و غیره تا تاریخ مزایده اعم از اینکه رقم قطعی آن معلوم شده یا نشده باشد به عهده برنده مزایده است و نیز در صورت وجود مازاد، وجوه پرداختی بابت هزینه‌های فوق از محل مازاد به برنده مزایده مسترد خواهد شد و نیم عشر و حق مزایده نقداً وصول می گردد ضمناً چنانچه روز مزایده تعطیل رسمی گردد. مزایده روز اداری بعد از تعطیلی در همان ساعت و مکان مقرر برگزار خواهد شد و حق مزایده مازاد بر پایه مزایده بعهده خریدار میباشد.( ضمنا متذکر میگردد : شرکت در مزایده منوط به پرداخت ده درصد از مبلغ پایه کارشناسی یک روز قبل از مزایده به حساب شماره 390100004068013207775226 IR بنام تمرکز سپرده اداره کل ثبت اسناد استان زنجان به نام خزانه معین ۹۳۹۱۰۸۵۰۰ نزد بانک ملی و ارائه فیش واریزی با حضور خریدار یا استان زنجان با شناسه 9391085001000000000000140101918 نماینده قانونی او در جلسه مزایده است. برنده مزایده مکلف است مابه التفاوت مبلغ فروش را ظرف مدت پنج روز از تاریخ مزایده به حساب ثبت تودیع نماید و در صورتی که ظرف مهلت مقرر مانده فروش را به حساب سپرده ثبت واریز نکند مبلغ مذکور قابل استرداد نبوده و به حساب خزانه واریز خواهد شد و در این صورت عملیات فروش از درجه اعتبار ساقط و مزایده تجدید می گردد. مورد مزایده برابر نامه ۱۴۰۲۸۵۶۸۱۰۴۵۰۰۰۰۷۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ بستانکار، ملک تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ دارای پوشش بیمه‌ای می‌باشد.

تاریخ انتشار : روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۶

رئیس اداره اجرای اسناد رسمی زنجان زهرا- عنایتی


sedayezanjannews.ir/nx11048


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»