کد خبر: 11169
1402/10/28 - 12:22


با حضور 12 تیم؛

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در زنجان برگزار شد

با حضور تیم‌های سراسر استان، پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان با حضور 12 تیم برگزار شد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ سمیه محرمی: محسن سهندی معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان در حاشیه برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان با بیان اینکه در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان ۱۲ تیم تخصصی در حال رقابت هستند، اظهار کرد: در سطح استان استعداد‌های بیشتر از این وجود دارد که با شناسایی و معرفی آن‌ها می‌توان در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر دخل و تصرف کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان با اشاره به اینکه تولید محتوا یکی از موضوعات اصلی و نهایی در بحث رسانه و فضای مجازی که جزو حلقه‌های مفقوده محسوب می‌شود، اضافه کرد: شاید تا مدت‌های پیش تصور بر این بود که تولید محتوا در موضوعات مختلف کم باشد و توانایی لازم برای حضور و فعالیت در عرصه فضای مجازی کم باشد.

وی بیان کرد: امروزه به برکت فعالیت‌هایی که در زمینه فضای مجازی در جامعه توسط نوجوانان و جوانان انجام شده، توانسته است در عرصه‌های مختلف مخصوصا در عرصه تولید محتوا برای رسانه و فضای مجازی نقش مهمی ایفا نماید.

سهندی با بیان اینکه امروز تولید محتوا و فضای مجازی در استان به پیشرفت مناسبی رسیده است، گفت: این پیشرفت به جایی رسیده است که در پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان ۱۲ تیم از تیم‌های مطرح در این رویداد شرکت دارند که فعالیت‌های مفید در کنار هم انجام می‌دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه زنجان خاطر نشان کرد: در استان زنجان استعداد‌های بیشتر از این وجود دارد که با شناسایی و معرفی آن‌ها می‌توان در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی بیشتر دخل و تصرف کرد.

برگزیدگان به مرحله کشوری راه می‌یابند

 سید شمس‌الدین موسوی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رویداد تولید محتوای دیجیتال با محوریت سپاه استان زنجان در محل جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه این رویداد با حضور 12 تیم منتخب از شهرستان‌های مختلف استان زنجان برگزار شده است، گفت: منتخبان این مرحله به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه این تیم‌ها در موضوعات مختلف چون انتخابات، پیشرفت ایران، دفاع مقدس، شهدا، امیدآفرینی و ... شرکت داشتند، افزود: این تولیدات در بخش‌های مختلف چون تولید نرم‌افزار، اپلیکیشن، و هوش مصنوعی و ... تهیه شده است. موسوی اضافه کرد: این رویداد در دو محور عمومی و تخصصی برگزار و منتخبان آن معرفی خواهند شد.


اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانتولید محتواجشنوارهبسیج استان
sedayezanjannews.ir/nx11169


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»