کد خبر: 11170
1402/10/28 - 14:9


رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

قیمت خرید تضمینی گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد

رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان زنجان از قيمت خريد تضميني گندم با در سال زراعي جاري به نرخ 17 هزار و 500 تومان خبر داد

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: روحالله حسني رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان زنجان  اظهار شد: براي تعيين قيمت کالاهاي اساسي شوراي قيمتگذاري تشکيل ميشود و طبق تصميم اين شورا قيمت نهايي گندم اعلام ميشود.

وي افزود: در دو تا سه سال اخير، قيمت گندم به صورت منظم و به موقع اعلام شده است و امسال نيز بعد از نشست شوراي قيمتگذاري که متشکل از نمايندگان دولتي، اصناف، نظام مهندسي کشاورزي و نمايندگان کشاورزان بوده، قيمت 17 هزار و 500 تومان به ازاي هر کيلوگرم در سال زراعي 3_1402 تعيين شده است.

رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان زنجان گفت: در سال زراعي جاري قيمت خريد تضميني گندم نسبت سال گذشته که 15 هزار تومان بود، افزايش يافت.

وي با اشاره به اينکه اين قيمت قابل تغيير نخواهد بود و تا پايان سال زراعي همين قيمت خواهد ماند، يادآور شد: معمولاً قيمت يک بار تعيين ميشود و مورد بازنگري قرار نميگيرد.

حسني در پاسخ به سوالي در خصوص تاثيرگذاري شرايط استاني و بومي در اين قيمتگذاري گفت: قيمت به صورت يکپارچه براي کل کشور تعريف ميشود البته قيمت نهادهها نيز به صورت يکپارچه براي کل کشور يکسان بوده و طبيعي است که اين قيمت براي کل کشور و به صورت واحد تعيين شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانجهاد کشاورزیگندمخرید
sedayezanjannews.ir/nx11170


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»