کد خبر: 11251
1402/11/11 - 9:56


رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی:

آزمون EPT در زنجان برگزار می‌شود

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون ept بهمن ماه سالجاری در زنجان برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم روند صدور مدرک تحصیلی دانشجویان الکترونیکی شود و مدت زمان آن کاهش پیدا کند.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ معصومه طباطبایی اظهار کرد: صدور ریزنمرات مدرک فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی الکترونیکی است و این روند طی سال‌های اخیر در کوتاهترین مدت صادر می شود و دانشجو بخاطر ریز نمرات معطل نمی ماند.

وی افزود: مرکز سنجش پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی و واحدها برای ثبت نام دانشجویان وظیفه مهمی برعهده دارند و طی سال‌های اخیر روند پذیرش در واحدها صعودی است و نشان می دهد اقبال اجتماعی به این دانشگاه وجود دارد.

طباطبایی اضافه کرد: برای حفظ شرایط و برند دانشگاه وظیفه سنگینی داریم و همه ما باید برای رضایتمندی دانشجویان تلاش کنیم و در بحث زیرساخت‌ها و نیازهای آموزشی و پژوهشی و اساتید واحدها باید جدیت لازم ر داشته باشند. برند دانشگاه بستگی به اساتید،مدیران، کارکنان و همه اجزا و ارکان این دانشگاه دارد.

وی به استعلام مدارک تحصیلی دانشجویان اشاره کرد و گفت: سامانه استعلام مدرک تحصیلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی راه اندازی شده و این روند پاسخ استعلام را به روز کرده است.

وی با اشاره به وجود برخی نقایص در روند ثبت نام تا صدور مدرک اشاره کرد و اظهار کرد: تهیه بانک اطلاعات دانشجویان از ابتدای ثبت نام و ورود به دانشگاه باید کامل و با دقت تکمیل شود و با این کار بسیاری از مشکلات مربوط به دانشجویان مرتفع می گردد.

وی درخصوص هماهنگی درون سازمانی وتاثر آن بر رضایتمندی جامعه هدف افزود: دانشگاه آزاد اسلامي زنجان در حوزه همکاری درون سازمانی خوشبختانه هماهنگ هستند و ناهماهنگی در این واد دیده نمی شود و دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان در روند پذیرش دانشجو بسیار خوب عمل کرده است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآزمون EPTمرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد
sedayezanjannews.ir/nx11251


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»