کد خبر: 11356
1402/11/28 - 10:41


مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان به بهره برداری رسید

مرکز نوآوری و فضای کار مشترک دانشگاه زنجان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید

پایگاه خبری صدای زنجان
پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه زنجان روز شنبه در آیین بهره برداری از این مرکز گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه زنجان همزمان با شروع فعالیت پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد در کشور با هدف ایجاد و گسترش کسب‌وکارهای فناورانه در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد.

 جلال صبا ادامه داد: سال ۱۴۰۱ نیز به منظور تکمیل اکوسیستم فناوری دانشگاه، مرکز نوآوری و فضای کار مشترک (به‌عنوان پیشخوان جذب ایده‌ها) تاسیس شد و این مجموعه به مرکز رشد و نوآوری تغییر نام داد.

 وی اظهار کرد: دستاوردهای مرکز رشد و نوآوری در طول این ۲۰ سال فعالیت عبارتند از ارزیابی و داوری ۳۵۰ طرح پیشنهادی، پذیرش و حمایت از ۱۹۰ واحد فناور، تکمیل فرایند رشد و خروج موفق ۸۲

شرکت فناور، ۱۱۰ فناوری تجاری سازی شده، ۲۴ اختراع ثبت شده، ۲۰۰ میلیارد ریال فروش محصولات فناورانه و ۶۰۰ نفر اشتغال مستقیم در نتیجه این فعالیت ها ایجاد شده است.

صبا تصریح کرد: چرخه حمایت از ایده های نوین و دانشی تا مرحله تبدیل شدن آنها به محصولات یا خدمات فناورانه قابل تجاری سازی و عرضه به بازار، به عنوان رسالت اصلی مرکز رشد دانشگاه محسوب می شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمرکز رشد واحدهای فناوریدانشگاهپارک‌های علم و فناوری
sedayezanjannews.ir/nx11356


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»