کد خبر: 11405
1402/12/07 - 12:32


معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان:

250 تن سیب و پرتقال شب عید زنجانی‌ها تامین شد

معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در تامین و برنامه‌ریزی برای عرضه میوه شب عید (سیب و پرتقال) هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: در راستای تامین میوه شب عید، 100 تن پرتقال و 150 تن سیب از طریق سازمان تعاون روستایی استان زنجان تامین شده است که از 25 اسفندماه و روزهای پایانی سال در سرتاسر استان زنجان توزیع می‌شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ لیلا محمدی: معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه در تامین و برنامهریزی برای عرضه میوه شب عید (سیب و پرتقال) هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: در راستای تامین میوه شب عید، 100 تن پرتقال و 150 تن سیب از طریق سازمان تعاون روستایی استان زنجان تامین شده است که از 25 اسفندماه و روزهای پایانی سال در سرتاسر استان زنجان توزیع میشود.

همه ساله عرضه میوه تنظیم بازار شب عید بنا به شرایط هر استان از اوایل اسفندماه آغاز میشود؛ معمولا قیمت عرضه هم حدود 15 درصد زیر قیمت بازار میشود. طبق گفته مسئولان امر ذخایری برای عرضه در ایام پایانی سال در نظر گرفته شده است.

مظفر یوسفیپور، معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتوگو با صدای زنجان با بیان اینکه در تامین و برنامهریزی برای عرضه میوه شب عید (سیب و پرتقال) هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: هماکنون پرتقال با کیفیت عالی و درجه یک در هر کیلو بین 20 تا 25 هزار تومان به دست مصرفکننده میرسد.

به گفته یوسفیپور؛ در راستای تامین میوه شب عید، 100 تن پرتقال و 150 تن سیب از طریق سازمان تعاون روستایی استان زنجان تامین شده است که از 25 اسفندماه و روزهای پایانی سال در سرتاسر استان زنجان توزیع میشود.

   تزریق گوشت منجمد وارداتی به بازار زنجان

معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بازار گوشت قرمز عنوان کرد: اغلب گوشت قرمز منجمد نیز وارداتی است و از کشورهای برزیل و پاکستان به قیمت مصوب در استان زنجان توزیع میشود. قیمت هر کیلو گوشت منجمد بسته به نوع گوشت (گوسفندی یا گاوی) از 220 تا 315 هزار تومان به فروش میرسد.

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان؛ مصرف عمده گوشت قرمز استان برای دانشگاهها و مراکز مصرفی عمده در قالب گوشت منجمد تامین شده و نزدیک به 70 تن حواله گوشت قرمز منجمد صادر شده که بالای 40 تن آن تامین شده است.

یوسفیپور ابراز کرد: برای مصرف خانوار نیز از طریق فروشگاههای زنجیرهای و شرکت خرم پروتئین و اتحادیه قصابان، حواله صادر شده تا از شرکت جهاد سبز تامین شود. قیمت مصرفکننده از قیمت تنظیم بازار حداقل 100 هزار تومان پائینتر خواهد بود.

   بازار گوشت قرمز گرم

به گفته معاون توسعه بازرگانی و صنایع جهاد کشاورزی استان زنجان؛ در حال حاضر مباشران و شرکتها برای تامین گوشت قرمز از شرکت جهاد سبز معرفی شدهاند. تا به امروز حداقل 15 تن گوشت قرمز گرم از طریق شرکت خرم پروتئین تامین شده است که در قابل بستهبندی به صورت اینترنتی و در فروشگاههای زنجیرهای به فروش میرسد.

به گزارش صدای زنجان؛ روزانه تقریبا 4.5 تا 5 تن گوشت گرم تنظیم بازاری در فروشگاههای گرم استان توزیع میشود. قیمت متوسط هر کیلو نیز 440 هزار تومان است.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمیوه شب عیدعرضه گوشتفروشگاه‌های زنجیره‌ای
sedayezanjannews.ir/nx11405


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»