کد خبر: 11455
1402/12/14 - 10:30


رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان:

سومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در استان زنجان برگزار می‌شود

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: سومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی روزهای ۱۷ و ۱۸اسفند ماه در محل دانشگاه زنجان برگزار می شود

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ احسان ذبیحیان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران از برگزاری سومین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسی در استان زنجان خبر داد و گفت: این آزمون روزهای ۱۷ و ۱۸ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در محل دانشگاه زنجان و دانشکده های علوم انسانی و علوم اجتماعی در دو شیفت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: ثبت نام از متقاضیان  ورود به حرفه مهندسی در دی ماه سالجاری از طریق سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام شده بود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،گفت:آزمون ورود به حرفه برای مهندسان در ۱۶ رشته صلاحیت و برای کاردان ها در ۶ رشته صلاحیت و برای معماران تجربی در یک رشته صلاحیت برگزار می شود.

ذبیحیان،تعداد شرکت کنندگان در این آزمون در استان زنجان را دو هزار و ۵۰۵ اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به ضرورت رعایت مقررات برگزاری آزمون ،از شرکت کنندگان درخواست می شود به موقع در محل حوزه آزمون حضور پیدا کنند.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان، صدور، تمدید و ارتقا ۱۶ نوع پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی است.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، با اشاره به اینکه صدور پروانه‌های اشتغال در زمینه و صلاحیت‌های مختلف صورت می‌گیرد،بیان داشت: همچنین پروانه شخص حقیقی و حقوقی در هفت رشته ساختمانی شامل عمران، معماری، مکانیک، برق، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری و در صلاحیت‌های نظارت، طراحی، محاسبه و اجرا صادر می‌شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانآزمون مهندسینظام مهندسیپروانه‌های اشتغال
sedayezanjannews.ir/nx11455


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»