کد خبر: 12600
1403/05/28 - 11:39


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

فعالیت ۴ اکیپ عمرانی در محور زنجان به قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از فعال بودن چهار اکیپ ترمیم و بهسازی در محور زنجان به قزوین خبر داد و گفت: امیدوارم ۹۰ درصد خرابی‌های این محور تا سال آینده اصلاح شود.

پایگاه خبری صدای زنجان

پایگاه خبری صدای زنجان نیوز/ اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان  با بیان اینکه ترمیم و روکش آسفالت محور زنجان به قزوین از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، اظهار کرد: در این رابطه دو قرارداد به مبلغ ۳۵۰ و ۴۰۰ میلیارد تومانی منعقد شده و در حال انجام است.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: بر اساس موقعیت‌های خرابی در محور زنجان_ قزوین ترمیم‌ها شامل ترمیم لایه زیرین و یا درزگیری و ... انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین در محدوده استان قرار دارد، تصریح کرد: بر اساس قراردادهای موجود بهسازی و ترمیم این مسیر که مجموع آن ۲۱۰ کیلومتر می‌شود تا سال ۱۴۰۴ انجامخواهد شد.اسماعیلی تاکید کرد: در حال حاضر چهار اکیپ مجزا برای بهسازی آسفالت محور زنجان به قزوین در حال فعالیت هستند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان قراردادها ۹۰ درصد خرابی‌های این محور اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریت آزادراه زنجان به تبریز در اختیار شرکت آزادراه‌ها است و هنوز واگذاری انجام نشده است، ادامه داد: در این آزادراه هم دو قرارداد به مبلغ ۲۹ میلیارد تومان البته با ترک تشریفات منعقد و بهسازی‌هایی در حال انجام است.وی از تصویب اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی برای بهسازی آسفالت محور زنجان به تبریز در سفر وزیر به آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: اجازه انعقاد دو قرارداد جداگانه در این محور داده شده که در مرحله برگزاری مناقصه است.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه بیشترین ارتباط استان زنجان مربوط به محور زنجان به قزوین است، ادامه داد: قراردادهای بهسازی آسفالت این محور حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوارم ۹۰ درصد خرابی‌ها با این قراردادهای اصلاح شود.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان محدودیت جوی برای انجام کارهای عمرانی به ویژه آسفالت‌ریزی جاده‌ای را در زنجان یادآور شد و گفت: تلاش می‌شود در بازه زمانی برای انجام کارها، حداکثر اقدامات انجام شود.

اقدام کننده: ایرج_رفیعی

صدای زنجانمحور زنجان به قزوینترمیمآزادراه
sedayezanjannews.ir/nx12600


درباره ما تماس با ما آرشیو اخبار آرشیو روزنامه گزارش تصویری تبلیغات در سایت

«من برنامه نویس هستم» «بهار 1398»